مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد گفت:

بالا بردن سطح کیفی و کمی اوقات فراغت با همکاری، بسیج هنرمندان

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری گفت: تفاهم نامه ستاد کانون های مساجد با سازمان بسیج هنرمندان استان به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و در راستای توسعه و همکاری ۲ جانبه منعقد شده است.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۰۸
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ محمدرضا مظاهری در دیدار با رئیس سازمان بسیج هنرمندان استان که در بسیج هنرمندان برگزار شد، گفت: تفاهم نامه همکاری ستاد کانون مساجد با سازمان بسیج هنرمندان استان به منظور کمک به تحقق اهداف کانون های فرهنگی هنری مساجد و لزوم توجه به کانون های مساجد منعقد شده است.

مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری در ادامه افزود: انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان به اجرای هرچه بهتر همایش ها، دوره های آموزشی در طول سال به ویژه در طرح غنی سازی اوقات فراغت تابستان بچه های مسجد کمک می کند.

وی ابراز کرد: انعقاد تفاهمنامه همکاری در همکاری مشترک برای معرفی ظرفیت های متقابل دستگاه های طرف تفاهم و استفاده از این ظرفیت ها در برنامه های فرهنگی و اجرای جشنواره های فرهنگی تاثیر بسزایی دارد.

 مظاهری حضور اعضای کانون های فرهنگی هنری در دوره های آموزشی ادبی، تجسمی، خطاطی، عکاسی، شعر و داستان نویسی را از جمله مزیت های تفاهم نامه همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان عنوان کرد.

 مدیر ستاد کانون های فرهنگی هنری مساجد چهارمحال و بختیاری با اشاره به در پیش بودن طرح اوقات فراغت جوانان و نوجوانان با عنوان بچه های مسجد افزود: انعقاد تفاهمنامه همکاری با سازمان بسیج هنرمندان استان در بالا بردن سطح طرح اوقات فراغت کمک می کند.

 وی برگزاری دوره های آموزشی سرود و تئاتر بچه های مسجد توسط سازمان بسیج هنرمندان استان می تواند جوانان و نوجوانان علاقه مند و با استعداد را جذب مساجد کند.

مظاهری تصریح کرد: تولید مشترک فیلم های کوتاه، نماهنگ و سرود ویژه بچه های مسجد و استفاده از ظرفیت مردمی کانون های فرهنگی هنری مساجد در همایش ها و برنامه های سازمان بسیج هنرمندان از دیگر اهداف انعقاد تفاهمنامه همکاری بین ستاد کانون‌های مساجد و بسیج هنرمندان استان است.

ارسال نظرات