رئیس میراث فرهنگی شهرستان بروجن گفت: یکی از اقدامات انجام شده در تعطیلات اخیر، تشکیل کمپینگ‌های گردشگری عشایری بود که در این کمپینگ‌ها زندگی واقعی عشایر به نمایش گذاشته می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۲۰۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ بهادر نوروزی اظهار کرد: در تعطیلات اخیر روزانه حدود ۲۰ هزار خودرو با تخمین ۸۰ هزار نفر، از سه محور زرین‌شهر، مبارکه و شهرضا وارد شهرستان بروجن شدند و ۴۰ هزار نفر از جاذبه‌های طبیعی (تالاب چغاخور، سیاسرد، تالاب گندمان و ...) از این شهرستان بازدید داشته‌اند.

رئیس میراث فرهنگی شهرستان بروجن با اشاره به اقامت ۲۵ هزار نفر مسافر تا پایان تعطیلات در شهرستان بروجن، خاطرنشان کرد: اقامت‌ها بیشتر به صورت چادری و بوم گردی‌ها، هتل‌ها و مجتمع‌های گردشگری بوده است و از استان‌های جنوبی، مرکزی، اصفهان، یزد و تهران بیشترین مسافران را داشتیم.

نوروزی با بیان اقدامات در جهت رونق گردشگری شهرستان بروجن، ادامه داد: یکی از اقدامات انجام شده احداث بوم گردی‌ها و دیگری تشکیل کمپینگ‌های گردشگری عشایری بود که در این کمپینگ‌ها زندگی واقعی عشایر به نمایش گذاشته می‌شود و مردم با فرهنگ اصیل بختیاری آشنایی پیدا می‌کنند.

وی با اشاره به فرابخشی صنعت گردشگری، تاکید کرد: مردم از یک اداره انتظار نداشته باشند بلکه خود باید برای جذب گردشگران بکوشند و همچنین مسؤولان برای رونق گردشگری باید دست به دست یکدیگر دهند و این امر تنها با همکاری یکدیگر محقق خواهد شد.

ارسال نظرات