رهبر، جوانان را محور اصلی تحقق پیشرفت‌های انقلاب می‌دانند

جلسه هئیت اندیشه ورز فضای مجازی با حضور رئیس هئیت و فرمانده گردان و گروهان های سایبری باموضوع تحقق گام دوم انقلاب در فضای مجازی در دفتر فرمانده ناحیه هامون برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۹۷
|
۲۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۷

به گزارش خبرنگار بسیج از هامون؛ جلسه هئیت اندیشه ورز فضای مجازی با حضور رئیس هئیت، فرمانده گردان گروهان‌های سایبری با موضوع تحقق گام دوم انقلاب در فضای مجازی در دفتر فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه  هامون با محوریت ارائه راهکار برگزار شد.

احمد علی حیدری، رئیس هئیت سایبری هامون در این نشست  تجزیه وتحلیلی از بیانیه گام دوم انقلاب در مقایسه با قبل و بعد انقلاب داشتند.و گفت: بیانیه گام دوم انقلاب یک منشور فکری وعملی بسیارمهمی است ک. باتیکه بر تجربیات چهل ساله برای استمرار انقلاب وتبین
دستاورد‌های انقلاب رو به جلو حرکت کرد.

وی افزود: انقلاب اسلامی تنها ملتی بود که با وجود مشکلات بسیار یک چله پرافتخار رو با تکیه بر خدای متعال وحفظ پایبندی به ارزش‌های دینی پشت سرگذاشت، و به مرزبندی به دشمنان و رقیبان حساس بود و در برابر زورگویان با صراحت و شجاعت از آرمان‌های مستضعفان دفاع کرد و این اقتدار ملتی سربلند و آباد است.

حیدری با تاکید بر این مطلب که با مقایسه‌ای به گذشته درمیابیم که انقلاب اسلامی، انقلابی بود که از صفر آغاز کرده و رژیم سلطنتی روی کار آمده بود، اما اندیشه‌های امام خمینی(ره)که ترکیبی از جمهوریت و اسلامیت بود تقابل دوگانه‌ی اسلام و استکبار را در جهان معاصر به درخشش درآورد.

رئیس هیئت سایبری شهرستان هامون تصریح کرد: اعتقاد به اصل ما میتوانیم باعث شد تا ضعف خود در عرصه‌های علم وفناوری، نانو، فیزیک، دفاع و امثال اینها.. رشد و پیشرفت کند که این‌ها همه از برکات انقلاب اسلامی است.

این مسئول ادامه داد: معظم له جوانان را محور اصلی تحقق پیشرفت‌های انقلاب می‌داند و مهمترین ظرفیت کشور را نیروی انسانی کارآمد با زیربنایی عمیق ایمانی ودینی می‌داند و هیچ گامی نمی توان برداشت مگر با امید به آینده و توجه به سرفصل‌های اساسی در علم وپژوهش، اخلاق و معنویت، اقتصاد، عدالت و مبارزه با فساد، استقلال و آزادی و عزت ملی وسبک زندگی اسلامی.

حیدری بیان کرد: گام دوم با هدف جهادی بزرگ برای ساختن ایران اسلامی است با حفظ روحیه امید در میان مردم و مسئولین و نگاه خوش بینانه برآینده با همت بلند جوانان کشور را روزبه روز پیشرفت خواهد کرد.

وی در پایان مطالبه گری در همه‌ی عرصه‌های گام دوم به ویژه بحث آموزش را منوط به رسانه‌ای کردن دانست و خاطر نشان کرد: از دوستان سایبری تقاضا داشتند تا ب. جد در این زمینه فعالیت کنند وپیگیر مسائل آموزشی منطقه خودباشند وارزیابی دقیق و موثری البته با کمک رسانه‌های جمعی داشته باشند.
ارسال نظرات