مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان از تردد دو میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در تعطیلات نیمه خرداد ماه جاری از محورهای مواصلاتی سطح این استان خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۴۰
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، احسان منصور کیایی در نشستی که پیش از ظهر شنبه با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران در اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان برگزار شد با بیان اینکه تردد دو میلیون و ۹۰۰ هزار خودرو در محورهای مواصلاتی استان در تعطیلات نیمه خرداد ماه جاری ثبت شده است، ابراز کرد: این میزان تردد در ایام تعطیلات رحلت حضرت امام (ره) و عید سعید فطر به ثبت رسیده است.
وی با اشاره به قرارگیری استان سمنان در بزرگراه امام رضا (ع)، ابراز کرد: آمارهای ارائه شده از سامانه ثبت ترددهای استان نشان می‌دهد باتوجه به افزایش تردد وسایل نقلیه سبک در ایام تعطیلات درصد وسایل نقلیه سنگین در این مدت ۱۲ درصد از کل تردد بوده است.
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان گفت: پرترافیک‌ترین روز در این بازه زمانی روز جمعه هفدهم خردادماه و ساعات اوج ترافیک از ساعت ۱۸ لغایت ۲۱ بوده است.
منصور کیایی درباره اقدامات اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای استان سمنان در این ایام نیز توضیح داد: تیم گشت کنترل جاده‌ای این اداره کل با همکاری و هماهنگی با فرماندهی پلیس راه استان در نقاط مختلف محورهای مواصلاتی استان در این ایام مستقر و در روان‌سازی ترافیک عبوری مشارکت داشتند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها