فرمانده انتظامی استان سمنان گفت : طی دوماهه امسال در مقایسه با سال قبل کشف کالای قاچاق ۱۷۲ درصد در این استان رشد داشته است.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۳۷
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از سمنان، سردار روح‌الامین قاسمی با اینکه طی دوماهه نخست سال‌جاری ارزش ریالی اموال و کالای قاچاق کشف‌شده در مقایسه با مدت مشابه سال قبل ۱۷۲ درصد افزایش داشته است گفت : طی این مدت ۱۴۷ پرونده تشکیل و پس از تکمیل، تحویل مراجع قضایی شد.
وی ضمن بیان اینکه برنامه‌ریزی‌های کلان و گسترده در خصوص مبارزه قاطع و بی‌امان با قاچاق کالا و ارز در قالب قرارگاه جهادی انجام‌شده است، افزود: با توجه به نام‌گذاری شعار سال و حمایت از تولیدکنندگان در سال‌های اخیر برخورد پلیس با سودجویان این حوزه تشدید شده است.
فرمانده انتظامی استان سمنان افزود: محصولات دخانی، مشروبات الکلی، تلفن همراه، لوازم‌آرایشی بهداشتی، داروهای نیرو زا و مکمل‌های ورزشی بیشترین حجم اقلام و کالاهای قاچاق کشف‌شده توسط مأموران پلیس استان سمنان را به خود اختصاص داده است.
سردار قاسمی بابیان اینکه طی دوماهه نخست امسال ۸۸ میلیارد و ۸۳۲ میلیون و ۴۶۶ هزار ریال انواع کالای قاچاق در استان کشف‌شده است، ابراز داشت: البته باید گفت بیشترین کشفیات قاچاق در سطح استان در محورهای مواصلاتی رخ‌داده است و بومی منطقه نیستند.
وی بابیان اینکه مبدأ و مقصد قاچاق در خارج از استان سمنان است، تصریح کرد: درواقع جاده‌های سمنان مسیر ترانزیت و حمل کالای قاچاق توسط قاچاقچیان و سودجویان محسوب می‌شود اما نیروهای انتظامی در مبادی ورودی و خروجی شهرها مستقر و این موارد را به‌خوبی شناسایی می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها