در جلسه۶۰۹ هیأت انتخاب و خرید کتاب وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خرید ۶۰۲ عنوان کتاب در۶۶ هزار و ۹۲۰ نسخه به مبلغ کل ۲۰ میلیارد و ۵۴۵ میلیون و ۶۵۰ هزار ریال تصویب شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۱۳۱
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، عناوین کتاب‌های مصوب برای خرید در سایت معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و در تارنمای هیأت انتخاب و خرید کتاب به  نشانی http://mof.farhang.gov.ir/fa/home/book  بارگذاری شده است. 
 
مراحل تحویل کتاب و سایر مدارک به شرح زیر است:
 
الف) ناشران محترم بعد از اطلاع از تصویب عناوین ارسالی‌شان همراه با کتاب‌های مصوب به میزان اعلام شده، به انبار کتاب واقع در: جاده مخصوص کرج، کیلومتر 10، روبروی شهاب خودرو، خیابان نخ زرین، خیابان شهید جلال، روبروی صنایع آموزشی (هنرستان پیام شهید)، تلفن: 44545149 مراجعه کنند و پس از تحویل کتاب‌ها و دریافت رسید انبار، طی مراجعه به امور مالی معاونت امور فرهنگی وزارتخانه (اتاق 325)، مدارک زیر را به مسئول ذی‌ربط تحویل دهند: 
 
1.  رسید انبار 2 برگی (نسخه ذی حسابی و امور مالی)
2.    کپی پروانه نشر معتبر (از زمان تحوبل مدارک به معاونت، حداقل تا یک ماه اعتبار داشته باشد)
3.   فاکتور فروش (اصل و تصویر):
الف)باید در سربرگ انتشارات و به صورت رسمی باشد (داشتن آرم، نشانی و شماره تلفن انتشارات در سربرگ الزامی است)
ب) فاکتورها دارای شماره و تاریخ باشند و تاریخ فاکتور و تاریخ رسید انبار برابر باشند.
ج) در قسمت خریدار ، فقط نام معاونت امور فرهنگی ذکر شود.
د) از اعلام شماره حساب و مانده بدهی در داخل فاکتور اجتناب شود.
و) مهر و امضاء فقط با خودکار یا قلم جوهر آبی مورد قبول است.
4. پرینت شماره شبا بانک ملی و تأییدیه بانک به نام صاحب پروانه نشر یا انتشارات
ب) ناشران محترم هنگام دریافت رسید انبار، حتماً به تطبیق اطلاعات مندرج در آن با مشخصات کتاب بپردازند تا درصورت مغایرت‌های احتمالی، مراتب مورد رسیدگی قرار گیرد، در غیر این صورت اعمال تغییرات در مراحل بعدی میسر نخواهد بود.

بیشتر بخوانید

ج) مهلت مراجعه به انبار و تحویل کتاب و مدارک تا 3 ماه بعد از اعلام در سایت است. از این رو با توجه به اقتضائات اداری مالی معاونت، مراجعات بعد از مهلت مقرر مورد رسیدگی قرار نمی‌گیرد.

ارسال نظرات