خبرهای داغ:
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغ‌ملک گفت: نیروهای بسیج سپاه باغ‌ملک در چهار آتش سوزی در سطح شهرستان همکاری کردند.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۷۵
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۱۹

 سید اسلام موسوی در گفتگو با خبرنگار بسیج با اشاره به وقوع آتش سوزی در جنگل‌ها و مراتع باغ‌ملک و همکاری سپاه در اطفای آن اظهار کرد: در باغ‌ملک چهار مورد آتش سوزی در اراضی و مراتع جنگلی رخ داد که نیروهای بسیج محلات در تمامی موارد و گردان‌های امام حسین به کمک مردم و نیروهای نظامی و انتظامی و آتش نشانی نسبت به خاموش کردن آتش اقدام کردند.

وی افزود: اولین آتش سوزی در حد فاصل بین قلعه تل و روستای تمبی در اراضی و طرح‌های کشاورزی رخ داد که در این حادثه نیروهای بسیج باغملک با همکاری آتش نشانی باغملک و قلعه تُل و انجمن حامیان محیط زیست آتش سوزی را مهار کردند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج باغ‌ملک تصریح کرد: دومین حادثه آتش سوزی در تاریخ ۱۶ خرداد ماه در اراضی کشاورزی شهرستان باغ‌ملک به وقوع پیوست که به علت دود غلیظ آتش و نزدیکی به ایستگاه گاز و احتمال انفجار این ایستگاه تعدادی از منزل نزدیک ایستگاه تخلیه شد.

موسوی گفت: آتش سوزی سوم عصر ۱۹ خرداد ماه در اراضی منطقه پیرموسی رخ داد که نیروهای بسیج و نظامی و انتظامی با همکاری مردم تا پاسی از شب نسبت به اطفای کامل حریق اقدام کردند.‌

وی در پایان یادآور شد: آخرین مورد آتش سوزی ۱۷ مردادماه در محله شهید تاراز ساعت دو بامداد در سه نقطه از باغ‌های انار رخ داد که توسط نیروهای مردمی و انتظامی و نظامی و همراهی و همکاری بسیج و سپاه به طور کامل مهار شد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها