تکواندوکار گیلانی وزن منفی 58 کیلوگرم تیم ملی کشورمان با شکست مقابل تکواندوکار کار مکزیکی از گردونه رقابت‌های جهانی گرندپری رم حذف شد.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۳۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۳۹
حذف ناباورانه تکواندوکار گیلانی در دور نخست گرندپری رم

به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، روز دوم رقابت‌های گرندپری رم ۲۰۱۹ در وزن منفی ۵۸ کیلوگرم مردان پیگیری شد و آرمین هادی پور با قرعه‌ای سخت مواجه شده و به مصاف براندون هرناندز از مکزیک رفت.

تکواندوکار مکزیکی نشان نقره مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ را در کارنامه داشته و موفق به کسب ۷۲ امتیاز شده است، وی به واسط کسب مقام نایب‌قهرمانی مسابقات جهانی منچستر ۲۰۱۹ در جدیدترین رنکینگ المپیکی وزن منفی ۵۸ کیلوگرم با کسب ۱۹۴.۱۴ امتیاز با ۱۳ پله صعود به مکان هجدهم جدول، جهش پیداکرده است.

هادی پور نیز در مسابقات قهرمانی جهان ۲۰۱۹ به نشان ارزشمند برنز دست‌یافته و موفق به کسب ۴۳.۲۰ امتیاز شده است، وی با کسب ۳۳۳.۱۱ امتیاز در رنک چهارم وزن المپیکی منفی ۵۸ کیلوگرم قرار دارد، دو تن از سلاطین تکواندو جهان درنبردی سخت و سنگین به مصاف یکدیگر رفته و تکواندوکار گیلانی با نتیجه ۲۱ بر ۱۵ مقابل هرناندز تن به شکست داد و از کسب سکو بازماند.

به گزارش بسیج، مرحله نخست مسابقات گرندپری در سال ۲۰۱۹ از روز گذشته (جمعه) در هر ۴ وزن المپیکی مردان و زنان در سالن «فورو ایتالیکو» رم آغازشده و به نفرات اول تا سوم به ترتیب ۴۰، ۲۴ و ۱۴.۴ امتیاز در راستای افزایش رنکینگ المپیک و همچنین پنج، سه و هزار دلار جایزه نقدی تعلق می‌گیرد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات