خبرهای داغ:
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان از جریمه 1200 میلیون ریالی یک کارگاه یخچال‌سازی و سه واحد رستوران‌ متخلف در همدان خبر داد
کد خبر: ۹۱۴۶۰۲۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۴۸

جریمه 1200 میلیون ریالی کارگاه و رستوران‌های متخلف در همدانعلیرضا حسن‌پور در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در همدان اظهار داشت: سه واحد رستوران و تهیه غذا در همدان توسط تعزيرات حكومتي همدان جريمه شدند.

وی افزود: باتوجه به اینکه گوشت‌های خارجی با هدف تنظیم بازار و استفاده خانواده‌ها وارد کشور شده، بعضا در رستوران‌ها برای سرو غذا مورد استفاده قرار می‌گرفت.

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان همدان ابراز داشت: با اقدام به موقع گشت مشترک تعزیرات حکومتی و دادستانی بیش از یک هزار کیلوگرم گوشت منجمد وارداتی از سه واحد رستوران و تهیه غذا کشف شد.

وی ادامه داد: شعبه پنجم این اداره كل پس از جری تشریفات قانونی این سه واحد را علاوه بر الزام به عرضه درشبکه رسمی، در مجموع به پرداخت مبلغ  563 ميليون و 412 هزار ريال جزای نقدی در حق دولت محکوم کرد.

حسن‌پور ابراز داشت: با توجه به شکایت شاکی خصوصی از کارگاه تولیدی مبنی بر تقلب در فروش یخچال فریزر، پرونده‌ای درشعبه هیات بدوی تعزیرات حکومتی همدان تشکیل و پس از کارشناسی و احراز تخلف، متهم علاوه بر استرداد کالای فروخته شده، به پرداخت مبلغ 425 میلیون ریال جزای نقدی در حق دولت و 212 میلیون و500 هزار ریال در حق شاکی خصوصی محكوم شد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات