فرمانده سپاه کربلا مطرح کرد؛

ضرورت عزم دستگاه های اجرایی برای احیای امر به معروف و نهی از منکر

فرمانده سپاه کربلا مازندران با انتقاد از کم کاری مسئولان فرهنگی استان در برخورد با آسیب های اجتماعی در اماکن پذیرایی،جنگل و سواحل عزم دستگاه های اجرایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر را ضروری دانست.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۲۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۹

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سردار محمد حسین بابایی  فرمانده سپاه کربلا مازندران امروز در جلسه هماهنگی ستاد احیا امر به معروف و نهی از منکر استان با انتقاد از کم کاری مسئولان فرهنگی استان در برخورد با آسیب های اجتماعی در اماکن پذیرایی،جنگل و سواحل تاکید کرد: عزم دستگاه های اجرایی برای اجرای امر به معروف و نهی از منکر ضروری است.

در ادامه آیت اله نورالله طبرسی نماینده ولی فقیه در استان نیز با اشاره به اینکه ناهماهنگی دستگاه های اجرایی،اجرای برنامه های امر به معروف و نهی از منکر را با مشکلات روبرو می کند ، اظهار کرد:تعامل بیشتر دستگاه های بین بخشی در این زمینه ضروری است.

به گزارش صداوسیما،آیت الله طبرسی با تاکید بر آمادگی شورای امر به معروف و نهی از منکر برای واگذاری 50نقطه سواحل به سپاه کربلا در اجرای برنامه های فرهنگی ادامه داد: نداشتن متولی و نیز امکانات اندک سواحل، از مهمترین دلایل اجرای ناپیوسته طرح های سالمسازی دریا و احیا امر به معروف و نهی از منکر در این مناطق است.

به گزارش بسیج در روزهای اخیر انتشار تصاویری مبتذل در شبکه های مجازی از هنجارشکنی در سد لفور واکنش های زیادی از مسئولان بویژه خشم مردم مومن وانقلابی مازندران را در پی داشت و اقشار مختلف مردم خواستار برخورد جدی و قاطع دستگاه های مسئول با این ولنگاری فرهنگی در استان شدند .

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها