مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان:

۴۵ خبرنگار بسیجی گیلانی امسال به نجف و کربلا اعزام می‌شوند

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان گفت: ۴۵ خبرنگار بسیجی امسال از استان گیلان به کربلای معلی و نجف اشرف اعزام می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۱۷
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۱۰
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، مهدی پارسا ظهر امروز در دیدار با جمعی از اصحاب رسانه گیلان با تبریک عید سعید فطر اظهار داشت: عید فطر عید بندگی و اخلاص و عید بزرگ مسلمانان جهان است.

وی با اشاره به اجرای بیش از ۳۰ ویژه برنامه توسط بسیج رسانه گیلان افزود: برگزاری کارگاه‌های آموزشی قانون مطبوعات، تربیت خبرنگاری خانواده، اینفوگرافیک، خبرنگاری مدیریت بحران، فقه رسانه، جشنواره ابوذر، تشکیل انجمن‌های تخصصی رسانه و هیئت‌های اندیشه‌ورز شهرستانی از جمله برنامه‌های امسال است.

مسئول سازمان بسیج رسانه استان گیلان با اشاره به تشکیل ستاد اربعین اصحاب رسانه در این سازمان تصریح کرد: عظیم محمدپور گسکرئی مسئولیت دبیری ستاد را بر عهده داشته و جمعی از خبرنگاران و روزنامه نگاران، مسئولان بسیج رسانه و فعالان فضای مجازی عضو این ستاد هستند.

پارسا با بیان اینکه برنامه‌ریزی لازم برای اعزام ۴۵ خبرنگار گیلانی به کربلا و نجف در حال انجام است خاطرنشان کرد: تیم‌های خبری عکاسی، مستندسازی، خبرنگاری، رسانه ملی و اینفوگرافیک برای پوشش اخبار اربعین امسال در دهه سوم مهرماه به کشور عراق اعزام می‌شوند.

وی از استاندار گیلان و مسئولان ستاد اربعین خواست تا به اعزام خبرنگاران توجه ویژه‌ای داشته باشند و گفت: خبرنگاران نقش مهمی را در ثبت اخبار و رویداد‌های پیاده‌روی عظیم اربعین حسینی (ع) دارند و باید از ظرفیت رسانه‌های گیلانی همچون ادوار گذشته در ترویج و تبیین سیره امام حسین (ع) بهره ببریم.

مسئول سازمان بسیج رسانه گیلان تاکید کرد: برنامه‌ریزی لازم برای تهیه، تدوین و انتشار بیش از ۵ هزار فرآورده خبری در اربعین امسال توسط خبرنگاران، تصویربرداران، عکاسان، گزارشگران و روزنامه‌نگاران این استان در سطح استانی، ملی و بین المللی طرح‌ریزی شده است.

وی با بیان اینکه انتظار داریم تا همه مسئولان در اعزام خبرنگاران گیلانی به کربلای معلی و نجف اشرف با ستاد اربعین اصحاب رسانه همکاری کنند گفت: انتشار اخبار موکب‌های گیلانی، ویژه‌برنامه‌های جبهه فرهنگی گیلان در نجف و کربلا و گفت‌وگو با گیلانیان زائر از اولویت‌های انتشار اخبار در رسانه‌ها است.

پارسا با اشاره به اینکه امسال در تولید و نشر اخبار از ظرفیت تلفن همراه و دوربین‌های عکاسی و تصویربرداری زائران نیز بهره می‌بریم خاطرنشان کرد: با همکاری رسانه‌های مکتوب و مجازی استان گیلان، طرح "زائر-خبرنگار" را اجرایی می‌کنیم.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
آخرین اخبار