مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان گفت: نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی با هدف ترویج فرهنگ کتاب و کتابخوانی در گیلان برگزار می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۱۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، پریسا کرمی صبح امروز در جمع خبرنگاران از برگزاری نهمین دوره جشنواره کتابخوانی رضوی در گیلان خبر داد و اظهار داشت: این جشنواره با هدف ترویج هر چه بیشتر فرهنگ کتاب و کتابخوانی و سیره ائمه اطهار (ع) در استان گیلان برگزار می‌شود.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان در تشریح بیشتر جزئیات برگزاری جشنواره کتابخوانی رضوی عنوان کرد: در برگزاری این جشنواره نهاد کتابخانه‌های عمومی، مؤسسه بین‌المللی، فرهنگی و هنری امام رضا (ع) و معاونت فرهنگی وزارت ارشاد با هم همکاری می‌کنند.

کرمی با بیان اینکه امسال جشنواره کتابخوانی رضوی در دو بخش فردی و گروهی برگزار می‌شود تصریح کرد: در نهمین دوره از جشنواره کتابخوانی رضوی ۱۲ عدد عنوان کتاب به مخاطبانی در سه گروه سنی کودک و نوجوان، جوان و بزرگسالان معرفی شده است.

وی در مورد نحوه شرکت علاقمندان در جشنواره کتابخوانی رضوی گفت: مخاطبان و علاقمندان به فرهنگ کتاب و کتابخوانی می‌توانند با مراجعه به کتابخانه‌های عمومی استان گیلان و یا از طریق سایت جشنواره رضوی به صورت آن‌لاین و یا مکاتبه‌ای در این فستیوال فرهنگی شرکت کنند.

مدیرکل نهاد کتابخانه‌های عمومی استان گیلان مهلت شرکت در جشنواره کتابخوانی رضوی را تا ۲۸ خرداد اعلام کرد و گفت: شرکت در این جشنواره برای عموم آزاد است و با تمهیدات به عمل آمده توسط نهاد کتابخانه‌های عمومی همه می‌توانند به صورت رایگان در آن حضور پیدا کنند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات