خبرهای داغ:
سرهنگ حاجیان از کشف 45 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک در عملیات مشترک پلیس "قزوین و اصفهان" خبر داد.
کد خبر: ۹۱۴۶۰۰۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۳۳

سرهنگ مهدی حاجیان در تشریح این خبر اظهار داشت: در پي انجام اقدامات اطلاعاتي و هوشمندانه ماموران مبارزه با مواد مخدر استان مشخص شد اعضای یک باند قاچاق مواد مخدر با یک "اتوبوس" قصد انتقال مقادیری مواد مخدر از نوع ترياک از یکی از استان های شرقی کشور به استان "تهران" را دارند.

 

این مقام ارشد انتظامی ادامه داد: بلافاصله موضوع و اطلاعات تکمیلی در اختیار پلیس مبارزه با مواد مخدر استان "اصفهان" قرار گرفت و ماموران انتظامی "اصفهان" با کنترل محورهای مواصلاتی این استان موفق به شناسایی یک دستگاه خودروی سواری "ساینا" و یک دستگاه "اتوبوس" شده و بلافاصله خودروها را بطور همزمان در شهرستان های "نائین" و "اردستان" متوقف کردند.

 

فرمانده انتظامی استان قزوین افزود: در بازرسی ماموران از خودروی "اتوبوس" توقیفی 45 کيلو مواد مخدر از نوع ترياک کشف و 5 نفر نیز در این خصوص دستگیر شدند.

 

سرهنگ حاجیان در پایان با اشاره به اینکه متهمان پس از تشکیل پرونده به مراجع قضائی استان اصفهان معرفی شدند خاطر نشان کرد: نیروی انتظامی همچنان مقتدرانه و با تمام توان به تلاش خود برای مبارزه با سوداگران مرگ ادامه خواهد داد و در این راه از همکاری مردم نیز استقبال می کند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها