خبرهای داغ:
استاندار قزوین:

الویت ما، حمایت از قشر آسیب پذیر است

زاهدی گفت: ما در کشوری هستیم که نظام حاکم برآن، نظام جمهوری اسلامی است و طبیعتا باید از اقشار آسیب پذیر حمایت کنیم چرا که این قشر به تنهایی نمی توانند صاحب مسکن شوند و این امر وظیفه ای است که باید به خوبی انجام شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۹۲۰
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین، جلسه بررسی مسکن ایتام، صبح امروز به ریست عبدالمحمد زاهدی استاندار قزوین و با حضور حبیب اله بوربور رییس مجمع خیرین کشور و جمعی از مدیران دستگاههای استان و نمایندگان مردم استان در مجلس شورای اسلامی در سالن جلسات دفتر استاندار برگزار شد.

زاهدی در ای جلسه با اشاره مصوبات جلسه بیان کرد: موضوع زمین جهت ساخت مسکن ایتام، از سوی اداره کل راه و شهرسازی و بنیاد مسکن استان پیگیری شده و به نتیجه مطلوب برسد.

وی گفت: بخش عمده ای از مصالح ساختمانی کشور در استان قزوین تولید می شود و می توان در ساخت مسکن ایتام از این مراکز تولیدی با قیمت کم، مصالح ساختمانی را تهیه کرد.

استاندار قزوین اظهار کرد: با توجه به اهمیت موضوع، فرمانداران شهرسان ها در کمیته شهرستانها نیز مبلغی برای این امر در نظر گیرند.

زاهدی افزود: ما در کشوری هستیم که نظام حاکم برآن، نظام جمهوری اسلامی است و طبیعتا باید از اقشار آسیب پذیر حمایت کنیم چرا که این قشر به تنهایی نمی توانند صاحب مسکن شوند و این امر وظیفه ای است که باید به خوبی انجام شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها