خبرهای داغ:
مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولین شهرستان فلاورجان ،نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان وآحاد مردم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) فلاورجان برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۸۶
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از فلاورجان ، مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) با حضور مسئولین شهرستان فلاورجان ،نیروهای نظامی و انتظامی، بسیجیان وآحاد مردم در مدرسه علمیه امام خمینی (ره) و با سخنرانی حجت الاسلام والمسلمین بابایی مسئول تشکل های اسلامی در استان اصفهان برگزار گردید.

ایشان به انقلاب اسلامی ایران اشاره نمود و افزود: انقلاب کبیر اسلامی ایران در 15 خرداد سال 1342 با قیام حضرت امام خمینی (ره) آغاز گردید.

 وی در ادامه خاطرنشان کرد: درحالی چهلمین سالگرد پیروزی خود را پشت سر گذاشت و قدم به دهه‌ی پنجم حیات خود نهاد که اگرچه دشمنان مستکبرش گمان‌های باطلی در سر داشتند، اما دوستانش در سراسر جهان، امیدوارانه آن را در گذر از چالش‌ها و به دست آوردن پیشرفت‌های خیره ‌کننده، همواره سربلند دیده‌اند.

وی در ادامه به گام دوم انقلاب اشاره نمود و خاطرنشان کرد: در چنین نقطه‌ی عطفی، رهبر حکیم انقلاب اسلامی با صدور «بیانیه‌ی گام دوم انقلاب» و برای ادامه‌ی این راه روشن، به تبیین دستاورد‌های شگرف چهار دهه‌ گذشته پرداخته و توصیه‌هایی اساسی به‌ منظور «جهاد بزرگ برای ساختن ایران اسلامی بزرگ» ارائه فرموده‌اند.

بابایی در ادامه افزود: انقلاب اسلامی و نظام برخاسته از بطن مردم انقلابی ایران اسلامی شروع شد؛ اوّلاً:همه چیز علیه ما بود، ازرژیم فاسد طاغوت که وابستگی و فساد و استبداد و کودتایی بودن، ثانیاً: هیچ تجربه‌ی پیشینی و راه طی شده‌ای در برابر ما وجود نداشت.

مسئول تشکل های اسلامی در استان اصفهان در ادامه اذعان داشت: این پدیده‌ مبارک را رفتار و منش حضرت امام خمینی در طول دوران مبارزه و پس از پیروزی انقلاب، بیش از هر چیز رواج داد؛ آن انسان معنوی و عارف و وارسته از پیرایه‌های مادّی، در رأس کشوری قرار گرفت که مایه‌های ایمان مردمش بسی ریشه‌دار و عمیق بود. هرچند دست تطاول تبلیغات مروّج فساد و بی‌بندوباری در طول دوران پهلوی‌ها به آن ضربه‌های سخت زد تا اینکه در 22 بهمن سال 1357 به پیروزی رسید.

بابایی به نقش دشمنان انقلاب اسلامی در براندازی انقلاب اشاره نمود و خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی که از انقلاب اسلامی که به سطوح آمده بودند جنگ تحمیلی را برای کشور ما آغاز کردند و بعد از جنگ فتنه ها از سال 78، 88 وسال 96 آغاز شد که شعارهای افراد معاند داخلی با خارج یکی شد و آن شعار ((نه غزه نه لبنان جانم فدای ایران )) بود که با آن می خواستند امنیت اسرائیل را تثبیت نمایند .

وی در ادامه خاطرنشان کرد: دشمنان انقلاب اسلامی برای اینکه بخواهند امنیت اسرائیل را تضمین کنند برجام را به ایران تحمیل کردند که در آن تمام هسته ای را از دست دادیم ولی در عوض هیچ امتیازی بدست نیاوردیم و دیدیم که آمریکا بعد از 2 سال از آن خارج شد و برجام های بعدی مانند CFT،FATF و پالمور را به کشور تحمیل نمودند که در آن سپاه را تروریسم نامیده بودکه در این زمینه دولت به اسرار برای اجرای آن به مجلس ومصلحت نظام فشار واردکرد که متاسفانه به شکست روبه روشد.

وی در پایان خاطر نشان کرد: بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی زمینه سازی برای ظهور حضرت امام زمان (عج) می باشد که باید دراین زمینه مقدمات ظهور فراهم شود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها