پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت ارتحال حضرت امام خمینی (ره)؛
پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد .
کد خبر: ۹۱۴۵۸۷۱
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۵۶

به گزارش سرویس اساتید خبرگزاری بسیج، پیام بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت سالروز ارتحال بنیانگذار انقلاب اسلامی حضرت امام خمینی (ره) منتشر شد .متن پیام دانشگاه آزاد اسلامی بدین شرح است: 

 

« من المومنین رجال صدقوا ما عاهدوا الله علیه فمنهم من قضی نحبه و منهم من ینتظر و ما بدلوا تبدیلا( احزاب، آیه 23)

 

روزها می گذرد حادثه ها می آید               انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

 

ماه خرداد، ماه انقلاب اسلامی و ماه رخدادهای بنیادی و تأثیرگذار است. ماه نقاط عطف حرکت بزرگ ملت شریف ایران اسلامی است. پرچمی که در خرداد سال 1342 به دست بزرگ مرد اسلام و انقلاب، فقیه سفر کرده و مجاهد بزرگ برافراشته شده، به نشانه ای برای مبارزه با استکبار، استبداد، ظلم و بی عدالتی، خدامحوری و ارزش مداری تبدیل و ادامه مسیر داد.

گرچه 14 خرداد یاد آور غمی بزرگ و مصیبتی جانکاه در سوگ از دست دادن پیر جماران است ولی عظمت سوگواری و بدرقه ی اعجاب آور این این رخداد مصیبت بار حکایت از آن دارد که راه امام، مرام امام، فرهنگ مبارزه علیه استکبار و شخصیت بسیج پرور امام (ره) بخوبی در دل ستمدیدگان و عاشقان راه علوی و مرام حسینی رسوخ کرده و سربازانی بی شماری از ملت های مختلف اسلامی، رهرو و پاسدار این حرکت و فرهنگ و پشتیبان این فکر ارزش مدار و ظلم ستیز شده اند و حضور بی سابقه بسیجیان و دلباختگان امام راحل در سوگ و بدرقه این اسطوره زمان گویای این واقعیت است.

بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی ضمن گرامیداشت 14 خرداد، با تقدیم سلام و درود به شخصیت بزرگ آرام گرفته در این روز حضرت امام خمینی(ره) و آرزوی سلامتی و توفیق برای شخصیت ظهور یافته در این یوم الله سرنوشت ساز، ولی امر مسلمین جهان و نائب برحق مهدی صاحب زمان(عج)، امام دلها، حضرت امام خامنه ای عزیز(مدظله العالی)، حضور حداکثری در مراسم این روز را وظیفه خود دانسته و تمامی ولایتمداران انقلابی را به این امر توصیه می نماید.


والسلام علیکم و علی جمیع عبادالله الصالحین

منبع: روابط عمومی بسیج اساتید دانشگاه آزاد اسلامی

ارسال نظرات