خبرهای داغ:
مسئول گروه جهادی هندیجان گفت: مسابقات قرآنی در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در میان مردم نمازگزاران مسجد جامع هندیجان برگزار شد که بعداز عید فطر با مشارکت هیات میثاق باشهداو گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل به نفرات برتر هدایایی درحضور امام جمعه شهرستان اهداء و مورد تجلیل قرار گرفتند.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۲۳
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۸:۳۲

محمد حسین عنانات درشب جمعه در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان اظهار کرد: بسیجیان گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان برای ترویج فرهنگ قرآنی در ماه مبارک رمضان با مشارکت میثاق باشهدامستقر در یادمان شهدای گمنام هندیجان اقدام به مسابقات قرآنی نمود که در پایان به تعدادی از نفرات برتر در حضور امام جمعه و خانواده های معظم شهدا و نماز گزاران و بسیجیان هندیجان هدایایی در مسجد جامع به آنها اهداء شد .

وی افزود : با همت گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل و مشارکت خیرین ، کمک هزینه انواع داروها برای بیماران نیازمند هندیجان تهیه و در اختیار این محرومیت شهرستان قرار گرفته شد که همچنان اینگونه کارهای خداپسندانه با جدیت در هندیجان ادامه دارد.

وی بابیان توزیع بسته های غذایی در میان نیازمندان گفت: بسیجیان گروه جهادی به همراه جمعی از افراد نیکوکار هندیجان اقدام به توزیع بیش از ۸۰ بسته مواد غذایی شامل برنج، شکر ، روغن و ربع گوجه در میان محرومین و افراد بی سرپرست شهرستان شد .

 

عنانات مسئول گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل هندیجان عنوان کرد : در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان که دو روز مانده به عید فطر بود بین ۵۰ خانواده بی بضاعت که توان مالی ضعیفی داشتند مبالغی به عنوان هدیه در اختیار آنها قرار داده شد که این کار مفید و تاثیر گذار با تلاش و پیگیری گروه جهادی و خیرین شهرستان انجام گرفته شد .

وی بااشاره به جمع آوری کمک های مردمی برای سیل زدگان خوزستان بیان کرد : تعدادی از بسته های مورد نیاز جمع آوری شده از کمک های مردم هندیجان در اختیار گردان عملیاتی امام رضا (ع) برای به مناطق سیل خوزستان قرار گذاشته شد که این کمک ها با مشارکت هیات میثاق باشهداو گروه جهادی شهید نصرالله گشتیل بوده است.

 

عنانات تصریح کرد: در طول سال گذشته تا کنون برای کمک به مردم محروم هندیجان وسائل گرمایشی و سرمایشی با مشارکت خیرین و بسیجیان گروه جهادی تهیه و با بررسی و مشخص شدن نیاز خانواده های محروم به آنها اهداء شد که همچنان این اقدامات ادامه دارد .

وی افزود : هر جا که نیاز به کمک به محرومین شهرستان بود ه گروه جهادی با بررسی و پیگیری اقداماتی شامل تعمیر و مرمت خانه های افراد بی بضاعت را انجام داده که در صورت مشارکت بیشتر خیرین این اقدامات خداپسندانه ادامه خواهد داشت.

عنانات با بیان کاشت نهال در مناطق مورد نیاز شهرستان گفت: گروه جهادی هندیجان تعدادی اصله نهال در مناطقی از شهرستان که نیاز بوده اقدام به کاشت نموده که مورد این نهال ها را آبیاری می نمایند که در آینده کاشت نهال ادامه خواهد داشت.

نیاز جوانان با توسعه فضای ورزشی هندیجان
امام جمعه هندیجان گفت: مسئولان مربوطه استانی در امر ورزش توجه ایی ویژه در تامین اماکن و تجهیزات ورزشی در هندیجان داشته باشند و انتظار می رود پروژه ۹ساله ساخت استخر با تخصص اعتبارات سرعتی بیشتر در اتمام داشته باشد .
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان در خطبه های نماز جمعه این هفته در مصلی مسجد جامع هندیجان اظهار داشت: بیش از ۹ سال از ساخت پروژه استخر هندیجان می گذرد که پیشرفت هایی داشته ولی نیاز به تامین اعتبارات کافی استانی دارد که انتظار می رود در این باره مسئولان ورزش استانی همکاری و حمایت بیشتری در اتمام این پروژه داشته باشند تا بازی های آبی که علاقمندانی دارد بیشتر جذب این ورزش پر هیجان بشوند و دیگر شاهد مشکلاتی در این باره در آموزش شنا و بازی های آبی نداشته باشیم.

 

وی افزود : امسال با بارندگی هایی که در استان و هندیجان داشتیم انتظار می رود شاهد قطع آب شرب و مصرفی در هندیجان و دیگر روستاها نباشیم که در غیر این صورت مسیولان مربوط به توزیع آب قابل بخشش نخواهند بود .

وی بابیان تقدیر از حضور مردم در نماز عید فطر و مراسم ارتحال امام راحل گفت: از حضور بی نظیر مردم هندیجان در برگزاری نماز عید سعید فطر و مراسم ارتحال امام راحل تقدیر و تشکر می شود و این حضورها قابل تحسین و ارزشمند است.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید عبدالحمید حسینی امام جمعه هندیجان عنوان کرد : اهمیت و اجرا به دستورات خداوند متعال یک امری مهم و واجب است که یکی از آنها اجرای صله رحم نسبت به خویشاوندان و آشنایان است که اگر انجام نشود جزعی از گناهان کبیر است.

وی بااشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در مراسم ارتحال امام راحل بیان کرد : رهبر انقلاب بارها فرموده اند که انقلاب اسلامی ایران بهترین الگو برای تمام کشورهای جهان شده است و ملت ایران با تمام وجود در مقابل استکبار جهانی ایستادگی می نماید.

امام جمعه هندیجان تصریح کرد: از حضور حماسی و پرشور مردم هندیجان در راهپیمایی روز قدس تقدیر می شود که با این حرکت جهادی و انقلابی خود درس های بزرگی به دشمنان اسلام داده شد .

وی افزود: از عوامل اجرای سنجش فشار خون در هندیجان تشکر می شود که این اقدام خوب برای سلامتی مردم مفید است که از شبکه بهداشت و درمان هندیجان تشکر می شود.

امام جمعه هندیجان در پایان از اهمیت بیشتر به مطالعه و توسعه کتاب خوانی در میان مردم تاکید و از مسئولان مربوطه کتابخانه ها خواست در این امر مهم تلاش های بیشتری داشته باشند.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها