رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با خانواده شهید حجت‌الاسلام محمد خرسند گفت: زمانیکه یک روحانی شهید می‌شود به معنی این است که آن روحانی به حال اسلام مفید بوده‌است.
کد خبر: ۹۱۴۵۸۰۹
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، جت‌الاسلام والمسلمین محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در دیدار با بیت شهید حجت‌الاسلام خرسند افزود: احوال امروز من در مقابل یک شهید و این مکان مقدس و یادآوری حادثه شهادت حجت‌الاسلام خرسند باعث شرمندگی است.

 

وی ادامه داد: زمانیکه یک روحانی شهید می‌شود به معنی این است که آن روحانی به حال اسلام مفید بوده است و هر دفعه نیز با یک ابزار این اتفاق می‌افتد.

رئیس سازمان تبلیغات اسلامی تأکید کرد: کسی که گره از کار مردم باز کند و حرف دل مردم را بزند؛ دشمن برای از بین بردن او اقدام می‌کند و من شرمنده هستم که این اندازه کار نکرده و مفید نبودم که دشمن به سراغ من بیاید.

حجت‌الاسلام و المسلمین محمد قمی یادآور شد: شرمنده شهدا و امام (ره) هستیم که تا این انداره مفید نبودیم و امروز نتوانستیم به محضر امام حسین (ع) برسیم.

عضورای شورای انقلاب فرهنگی تصریح کرد: خادم همه شهدا و خانواده شهدا هستیم اما این شهید جایگاه دیگری دارد زیرا گره از کار مردم باز کرده و حرف مردم را زده است.

گفتنی است، حجت‌الاسلام خرسند چندی پیش توسط فردی در مقابل منزلش به شهادت رسید.

ارسال نظرات