سرنوشت تلخ برای حامیان معامله قرن است

نماینده شاهین‌شهردر مجلس گفت: سرنوشت رژیم صهیونیستی در انتظار حامیان طرح معامله قرن خواهد بود.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۸۴
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۷:۰۰

به گزارش خبرگزاری بسیج، حسینعلی دلیگانی نماینده مردم شاهین شهر در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی خبرگزاری فارس با اشاره به اینکه طرح معامله قرن که از سوی جریان آمریکایی صهیونیستی و سعودی مدیریت می‌شود، گفت: آمریکایی‌ها به این جمع‌بندی رسیده‌اند که رژیم صهیونیستی طی چند سال آینده با این روندی که در حال حاضر دارد موجودیتی در کره خاکی نخواهد داشت و در حال اضمحلال و غرق شدن است.

وی افزود: آمریکایی‌ها هم‌اکنون به زعم خودشان با حمایت‌های مختلف و پشتیبانی از صهیونیست‌‌ها امیدی به ماندگاری رژیم اشغالگر قدس ندارند.

حاجی‌ دلیگانی با بیان اینکه آمریکایی‌ها به دنبال آن هستند که با طرح معامله قرن هم واشنگتن و هم تل‌آویو را از فروپاشی مصون بدارند، گفت: قطعاً آنهایی که بخواهند مقابل سیر فروپاشی رژیم غاصب اسرائیل و آمریکایی که این‌گونه در حال سواستفاده از مردم منطقه است بگیرند باید به مردم‌شان پاسخگو باشند.

وی خاطرنشان کرد: دیری نخواهد پایید که سرنوشت رژیم صهیونیستی در انتظار حامیان طرح معامله قرن خواهد بود.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس خاطرنشان کرد: حامیان طرح معامله قرن مانند افرادی هستند که در حال غرق شدن به دنبال دست و پا زدن بوده و مرگ را در مقابل چشمان خود خواهند دید.

حاجی دلیگانی گفت: طرح مسائلی مانند معامله قرن از سوی جریان عبری_عربی و حمایت آمریکا وسیله‌ای برای نجات دادن آنها به منظور جلوگیری از غرق‌ شدن نیست.

وی خاطرنشان کرد: آمریکایی‌ها با رفتاری که دارند دچار سردرگمی هستند و به دنبال راهکارهایی می‌گردند تا کشورشان را از این مهلکه نجات دهند.

عضو کمیسیون برنامه و بودجه و محاسبات مجلس گفت:‌ ملت ایران با مقاومت و ایستادگی خود موجب درماندگی آمریکایی‌ها شده‌اند و ان‌شاءالله استمرار این مقاومت منجر به آن خواهد شد که آمریکایی‌ها و صهیونیست‌ها از طرح معامله قرن و طرح‌های شبیه آن پشیمان خواهند شد.

ارسال نظرات