امام جمعه بابل در واکنش به هنجارشکنی اخیر در مازندران؛
حجت الاسلام روحانی گفت: نگاه من مثل نگاه رئیس جمهور نیست. اگر مسؤلان در این حوزه کاری نکنند، مردم با غیرت جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را خواهند گرفت.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۷۴
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۱۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام حسن روحانی امام جمعه شهرستان بابل در خطبه‌های  امروز نمازجمعه در واکنش به ناهنجاری اخیری که در سدلفور رخ داد، با انتقاد از بی تدبیری ها گفت : قرار بود مازندران  به بخش کشاورزی و صنعتی  شود اما به گردشگری تبدیل شد.

وی با اشاره به خسارت های مازندران در ایام گردشگری  از جمله زباله که معضل بزرگی برای استان بویژه شهرهای ساحلی  است،تصریح کرد: امنیت مردم بخاطر این ناهنجاری ها گرفته شد. 

حجت الاسلام روحانی در ادامه سخنان خود با گلایه از گرانی های سرسام آور  و مرفهانی که در مازندران ویلا دارند و سالی یک بار به استان می آیند،اضافه کرد:برخی ها فساد اخلاقی  را در استان ترویج می کنند.

امام جمعه بابل در همین رابطه به سدلفور که برای آب شرب مردم منطقه می باشد،اما عده ای برای عیاشی و ایجاد فساد به آنجا رفتند،خاطر نشان کرد:نگاه من مثل نگاه رئیس جمهور نیست یا مثل هیئت دولت که در این مسائل واکنشی نشان نمیدهد.

حجت الاسلام روحانی  با اشاره به سخنان رهبر معظم انقلاب درباره مردم مازندران که خاندان پهلوی می خواست شهرهای ساحلی را به فساد بکشد اما مردم متدین مازندران نگذاشتند،افزود: آیا هیات دولت به حجاب اعتقادی دارد یا نه.  اگر مسؤلان در این حوزه کاری نکنند، مردم با غیرت جلوی این بی‌اخلاقی‌ها را خواهند گرفت.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها