امام جمعه موقت شهرکرد گفت: مسؤولان دیپلماسی کشورمان باید با اقتدار جواب رجزخوانی‌های دشمن را بدهند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۷۲
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ 

حجت‌الاسلام سید ابوالحسن فاطمی ظهر امروز در خطبه‌های نمازجمعه شهرکرد با بیان اینکه هدف دشمن از تهدید به جنگ تسلیم کردن است، گفت: مردم و دولت ما باید با مقاومت در برابر آن‌ها ایستادگی کنند، ما نتایج مقاومت را از ابتدای تاریخ اسلام تاکنون دیده‌ایم.

امام جمعه موقت شهرکرد ادامه داد: دشمن با ترفندهای مختلف از جمله جنگ در تلاش است مردم را بترساند، اما باید گفت بالاتر از سیاهی که رنگی نیست؛ در طول این چهل سال تمام راه‌ها را از جمله جنگ، تحریم، تهدید و ... را برای رسیدن به اهداف استفاده کردید و موفق نبودید.

وی افزود: مسؤولان دیپلماسی کشورمان باید با اقتدار جواب رجزخوانی‌های دشمن را بدهند و مردم با مقاومت در صحنه‌های مختلف از جمله اقتصادی به فرمان مقام معظم رهبری از  از مسؤولان حمایت کنند.

فاطمی با تأکید بر توجه ویژه به بحث اقتصاد مقاومتی، اظهار کرد: باید تلاش کنیم تولیدات در کشور افزایش پیدا کند؛ مسؤولان نیز لازم است قوانین دست و پاگیری که در مقابل تولیدکنندگان وجود دارد را حذف یا اصلاح کنند.

 امام جمعه موقت شهرکرد در ادامه با اشاره به تاثیرگذاری رسانه ملی بر اذهان عمومی، خاطرنشان کرد: صدا و سیما یک ارگان رسمی است، بنابراین در امر اطلاع‌رسانی و الگوسازی باید بیشتر از دیگران کار کند، زیرا برنامه‌هایی که از این رسانه پخش می‌شود بر روی افراد تاثیر می‌گذارد.

وی افزود: برنامه‌های این رسانه باید فارغ از جنبه سرگرمی، مردم را با مسائل تاریخ اسلام و احکام دین آشنا کند، هدف از ساخت برنامه در صدا و سیما نباید تنها سرگرمی باشد، بلکه باید معارف دینی هوشمندانه در این برنامه‌ها گنجانده شود.

فاطمی با انتقاد از قوم‌گرایی در رسانه ملی، تاکید کرد: در گذشته این مسئله در صدا و سیمای چهارمحال و بختیاری در توجه به یک قوم خاص بسیار پررنگ بود و همین مسئله باعث بروز حساسیت و اعتراض در بین مردم می‌شد.

امام جمعه موقت شهرکرد بیان کرد: چه نیازی وجود دارد در برنامه‌های صدا و سیما بر یک گویش و یک قوم تاکید صورت بگیرد، تلاش شود برادری و وحدت در جو اسلامی در برنامه‌ها لحاظ شود.

ارسال نظرات