فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به اینکه مسؤولان باید در کارها اقتصادی و جهادی عمل کنند، گفت: مسؤولان در اقداماتشان فامیل بازی را کنار بگذارند و عدالت را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۶۳
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۱۲
مسؤولان در اقداماتشان فامیل بازی را کنار بگذارند
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سردار هامون محمدی ظهر امروز در سخنان پیش از خطبه‌های نماز جمعه در مصلی امام خمینی (ره) کلانشهر رشت با بیان اینکه دوران رهبری امام خمینی (ره) دوران درخشانی بود، اظهار کرد: دشمنان ما در اوایل انقلاب در جهت مقابله با انقلاب برنامه‌ریزی بسیار جدی کرده بودند، اما به نتیجه نرسیدند.

وی با اشاره به اینکه در دنیا آخرین نقطه‌ای که انرژی به پایان می‌رسد خاورمیانه است، افزود: اگر انقلاب اسلامی به وجود نمی‌آید بر سر انرژی خاورمیانه، جنگ‌های بسیاری صورت می‌گرفت.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه امام خمینی (ره) طلایه‌دار حرکت بزرگی بودند، گفت: امام خمینی (ره) بعد از پیروزی انقلاب اعلام کرد که منابع خاورمیانه متعلق به مردم خاورمیانه است و اجازه نمی‌دهیم که مستکبران بر این منابع مدیریت کنند.

محمدی با اشاره به اینکه امام خمینی دست ابرقدرت‌ها را از منطقه کوتاه کرد، افزود: در اوایل انقلاب گروه‌های چپی کج روی‌های زیادی داشتند و گروه‌های معاند را در کردستان تشکیل دادند که شهدای ما همچون شهید چمران و شهید کاظمی با این گروه‌ها مقابله کردند.

وی با بیان اینکه بعد از قائله کردستان جنگ تحمیلی آغاز شد، گفت: آنچه که ما را در این ۴۰ سال انقلاب مقابله توطئه‌ها پیروز کرد، اتحاد ملت در مقابل دشمنان بود.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با اشاره به امیدواری دشمنان پس از رحلت امام راحل (ره) اصریح کرد: دشمنان فکر می‌کردند که بعد از رحلت امام کشور دچار چالش می‌شود، اما سریع نا امید شدند، زیرا امام خامنه‌ای رهبری امت را بر عهده گرفتند و راه امام را ادامه دادند.

محمدی با اشاره به تدابیر مقام معظم رهبری پس از رحلت امام (ره) بیان کرد: مقام معظم رهبری در مقابل افراد کج اندیش که تفکرات لیبرالی داشتند ایستادند.

وی با اشاره به مشکلات فرهنگی موجود در کشور گفت: مشکلات فرهنگی و اقتصادی انقلاب را تهدید می‌کند و باید مسؤولان برای رفع مشکلات اقتصادی و فرهنگی برنامه داشته باشند.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با بیان اینکه مقام معظم رهبری بر روی مسائل اقتصادی و رفع مشکلات مردم بار‌ها تأکید کرده‌اند، افزود: مدیرانی که کار اقتصادی می‌کنند باید به فکر مردم باشند.

محمدی با اشاره به اینکه مسؤولان باید در کار اقتصادی، جهادی عمل کنند، بیان کرد: مسؤولان در اقداماتشان فامیل بازی را کنار بگذارند و عدالت را سرلوحه کارهایشان قرار دهند.

وی با تأکید بر اینکه برخی از مسؤولان باید از خون شهدا خجالت بکشند، گفت: چرا ما نمی‌توانیم خودرو بسازیم، اما موشک‌های هوشمند و قوی می‌سازیم، این نشان می‌دهد به نیرو‌های توانمند داخلی اعتماد نمی‌شود.

فرمانده سابق سپاه قدس گیلان با انتقاد از عدم استفاده مسؤولان از جوان داخلی، انقلابی و متخصص بیان کرد: باید فرهنگ بسیجی در جامعه حاکم شود و مسؤولان باید ایثار و از خودگذشتگی داشته باشند.

انتهای پیام/
ارسال نظرات