آخرین وضعیت جاده های مازندران در تعطیلات خردادماه؛
جاده های مازندران بعد از گذشت چهار روز از تعطیلات همچنان درگیر تردد پرحجم است و سایه سنگین ترافیک دست از سر مسافران برنمی دارد.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۲۶
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ علیرضا قدمی رئیس پلیس راه مازندران درباره آخرین وضعیت جاده های مازندران گفت: هم اکنون آمد وشد انواع وسیله نقلیه در برخی جاده‌ های هراز از تونل سپاه ۱۰۰ تا پارک جنگلی آمل و در ارتفاعات لاریجان از کهرود تا مقابل پاسگاه لاریجان از شمال به جنوب ترافیک سنگین و محدوده وانا، تکاور، لاسم و منظریه ترافیک از جنوب به شمال پر حجم و نیمه سنگین و روان است.

وی افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده هراز از آب اسک تا رودهن از دیشب به دلیل ترافیک سنگین یکطرفه شده است و تا روان شدن ترافیکی این محدودیت برقرار است و هم اکنون تردد در این از تهران به شمال ممنوع است.

سرهنگ قدمی گفت: آمد وشد خودرو‌ها هم اکنون در جاده چالوس محدوده سیاه بیشه، پل زنگوله، هزار چم، تونل کندوان و پل دزدبن ترافیک نیمه سنگین و در محدوده شهری مرزن آباد حدود ۲ کیلومتر ترافیک نیمه سنگین است.

رئیس پلیس راه مازندران افزود: رفت و آمد خودرو‌ها در جاده سوادکوه محدوده درون شهری زیرآب، پل سفید و شیرگاه حدود ۳۰۰ تا ۴۰۰ متر ترافیک نیمه سنگین و در پلیس راه سوادکوه ترافیک پرحجم و قطاری در حال تردد است.

وی با بیان اینکه جاده‌های هراز و چالوس از دیشب به دلیل ترافیک مقطعی یکطرفه شده، گفت: آمد وشد خودرو‌ها در جاده کیاسر هم اکنون پرحجم و روان است.

سرهنگ قدمی از هموطنان می‌خواهیم بازگشت از سفر خود را به روز‌های شنبه یا یکشنبه موکول کنند، افزود: مسافران در صورت ضرورت بازگشت در روز جمعه، آمادگی طولانی شدن سفر به چند برابر زمان معمول و پیش‌بینی‌های لازم از قبیل پرکردن باک بنزین و همراه داشتن آذوقه را داشته باشند

رئیس پلیس راه مازندران افزود: با هرگونه تخلف رانندگی مخصوصاً حرکت از شانه خاکی به شدت برخورد خواهد شد.

وی با بیان اینکه از لحاظ جوی آسمان استان آفتابی و سطح جاده‌ها خشک است، افزود: آمد وشد خودرو‌ها در جاده‌های سوادکوه، کیاسر و محدوده درون شهری عادی و روان است.

رئیس پلیس راه مازندران  در گفتگو با باشگاه خبرنگاران گفت: هم اکنون رفت و امد انواع کشنده‌های سنگین در جاده‌های هراز، سوادکوه و چالوس تا پایان تعطیلات ممنوع است.

سرهنگ قدمی افزود: برای کاهش بار ترافیکی و روان سازی آمد وشد خودرو‌ها عصر امروز جاده‌های چالوس از مرزن آباد به کرج و هراز از آب اسک به رودهن محدوده مشاء یکطرفه می‌شود.

وی گفت: مرکز کنترل ترافیک پلیس راه مازندران با شماره ۲۴۴۳۴ و ۲۴۴۲۰ با پیش شماره ۰۱۱ به صورت شبانه روزی آماده پاسخگویی در خصوص وضعیت راه‌های استان است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها