نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در سومین یادواره شهید مدافع حرم حسن رجایی فر؛
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس گفت: انقلاب اسلامی 40 سال در برابر آمریکا ایستاد و چه نیازی دارد که با آن مذاکره کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۷۰۱
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۲:۲۳

انقلابی که 40 سال در برابر آمریکا ایستاد نیازی به مذاکره ندارد / در جنگ اقتصادی پیروز می شویم

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت الاسلام و المسلمین علی شیرازی نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امشب در سومین سالگرد شهادت شهید مدافع حرم حسن رجایی فر که در روستای کامیکلای بخش بندپی غربی بابل برگزار شد، با اشاره به اینکه شهدا با خدا پیمان بستند که در راه اسلام جان خود را بدهند،اظهار کرد: درس بزرگی که شهدا از حضرت زینب (س) آموختند این بود که لحظه ای از امام زمان خویش جدا نشوند.

حجت الاسلام شیرازی در ادامه سخنان خود حضرت زینب (س) را الگویی برای جامعه بشری خواند و با بیان اینکه دفاع از حرم یعنی دفاع از تفکر اهل بیت(ع) و آرمان های امام و شهدا،افزود: دفاع از اسلام و قران بدون سختی و مشکلات امکان پذیر نیست و همچنین دفاع از دین، اسارت ،غربت و شهادت هم دارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با بیان این مطلب که اگر ملتی برسر پیمانی که با امامین انقلاب ماند و عهدش را نشکست پیروز است،اضافه کرد:نظام جمهوری اسلامی ایران در مقابل همه نیرنگ ها ایستاد و به 40 سالگی رسید.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه امام(ره) در مقابل طاغوت ایستاد و امروز انقلاب اسلامی هم در مقابل تروریستها ایستاده است،گفت:دیروز امام(ره) در میدان انقلاب ندای یاری سردادند و امروز جبهه مقاومت هم یار میطلبد تا سنگر مبارزه با دشمن را توسعه بدهد.

وی با تصریح براینکه میدان انقلاب فرامرزی است و محدود به نقشه ایران هم نیست،تاکید کرد:اگر مسلمانان هر کشوری در خطر بودند باید وارد میدان مبارزه شد. چرا که اسلام در خطر است .

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در ادامه سخنان خود با اشاره به این نکته مهم که دشمنان با تفکر اهل بیت(ع) دشمنی می کنند، بیان کرد:اگر تروریستهای تکفیری در عراق و سوریه پیروز می شدند،نه اثری از حرم اهل بیت(ع) میماند و نه اثری از جمهوری اسلامی . حتی وهابی جرات میکردند به حرم پیغمبر(ص) هم جسارت کنند.

حجت الاسلام شیرازی گریزی هم به پیاده روی اربعین زد و خاطرنشان کرد:عظمت اربعین مرهون خون شهدای مدافع حرم است.و امروز دمشق مرکز تبلیغ اسلام شد و همه مسلمانان جهان نگاهشان به حرم اهل بیت(ع) است.

وی به سخنان رهبر معظم انقلاب اسلامی که فرمودند «شهدای مدافع حرم اجر دوشهید دفاع مقدس را دارند»،اشاره و  اذعان کرد: چه کسی حاضر است جوانش جز برای اسلام و دین خود را فدا کند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در بخش دیگری از سخنان خود به مساله مذاکره با آمریکا پرداخت و ادامه داد: چندسال قبل رهبرمعظم انقلاب فرمودند دشمنی آمریکا شخصی نیست بلکه آمریکا با اسلام دشمن است ما زمانی می توانیم با آمریکا صلح کنیم که دست از اسلام برداریم .

حجت الاسلام شیرازی اضافه کرد:مذاکره با آمریکا یعنی معامله کردن برسردین اسلام، اگردین اسلام را دادیم وآمریکا هم پذیرفت این تازه اول کار است و بازهم دست از سرما برنمیدارد.

وی با بیان این مطلب که انقلاب اسلامی 40 سال دربرابر آمریکا ایستاد و چه نیازی دارد که با آن مذاکره کند،بیان کرد: آمریکایی ها به واسطه جهاد شهدای مدافع حرم در منطقه شکست خوردند و بزودی هم در یمن و بحرین هم شکست میخورند.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در پایان سخنان خود به وعده الهی اشاره کرد و با بیان اینکه اگر پای انقلاب و ولایت فقیه بمانیم  از این گردنه هم عبورخواهیم کرد، افزود: قطعا در جنگ اقتصادی هم پیروز می شویم چرا که ملتی به خدا وصل باشد شکست ندارد و نسل امروز هم به زودی شکست آمریکا،رژیم جعلی اسرائیل و آل سعود را خواهند دید.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها