عضو ستاد سیره شهدا قم گفت: افکار و بینش امام در مقام معظم رهبری و شهدای انقلاب اسلامی و دفاع مقدس متجلی است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۹
|
۱۷ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۱:۰۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین سیدرضا حسینی رضایی در مراسم بزرگداشت ارتحال امام خمینی (ره) که به همت ستاد ارتحال امام و پایگاه ثامن الائمه حوزه بسیج مساجد و محلات کربلا در مسجد جامع شهر مجن برگزار شد در سخنانی با بیان اینکه سیره و روش امام راحل از بدو شروع نهضت تا انتهای عمر شریفشان تغییر نکرد افزود: امام راحل با همان اندیشه‌ای که انقلاب اسلامی را بنا نهاد تا پایان عمر خود از آن منحرف نشد و قوانین و اصول را به خوبی رعایت و در قانون اساسی کشور نیز محکم نمود.
وی با بیان اینکه امام راحل اندیشه‌های مختلف خود را در جامعه نشر داد گفت: شهید حسن باقری تجلی اندیشه‌های نظامی امام راحل است که تاکنون فردی مانند شهید حسن باقری با استراتژی‌های منحصر به فرد نظامی نیامده است.
عضو ستاد سیره شهدا قم با بیان اینکه شهدای ما تجلی اندیشه‌های نظامی امام راحل و حتی سیاسی و دینی ایشان هستند خاطر نشان کرد: مقام معظم رهبری در طول سی سال زعامت خود در خط امام راحل و اندیشه‌های ناب ایشان حرکت کرده اند و این در تمام رفتار و منش و سخنان رهبری انقلاب ملموس و مشخص است.
وی با تاکید بر اینکه مقام معظم رهبری یکی از نگهبانان اندیشه‌های ناب امام راحل است بیان کرد: مقام معظم رهبری تاکنون تمام تلاش خود را کرده تا اندیشه‌های امام راحل از خطر انحراف مصون بماند و جامعه و بویژه نسل جوان با این اندیشه‌های ناب به خوبی آشنا شوند.
حسینی رضایی با تاکید بر توجه به اندیشه‌های امام راحل در راستای حرکت در گام‌دوم انقلاب اسلامی اظهار کرد: ما اگر می‌خواهیم در فرا و نشیب‌های انقلاب موفق و سربلند باشیم باید اندیشه‌های امام راحل را در جامعه بسط و گسترش دهیم و در خط ولایت فقیه حرکت کنیم.
وی با بیان خاطراتی از ولایت مداری شهدا تصریح کرد: شهدا وقتی امام مطلبی را بیان می‌کرد در اطاعت محض بودند و امروز نیز باید مانند همان دوران در تبعیت از ولایت فقیه باشیم تا موفق و پیروز شویم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها