خبرهای داغ:
مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب اسلامی ایران دنیا را ترسانده طبق آیه قرآن کریم و کوبیدن حق بر سر باطل بوده است و تلاش های آمریکا بی نتیجه مانده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۹۷
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۳:۳۵
انقلاب اسلامی ایران دنیا را ترسانده است/استکبار دیگر مغزش کار نمی کندبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین کوهستانی در مراسم بزرگداشت یوم الله دهه فجر در مسجد شهید افتخاری شاهرود در سخنانی با اشاره به حدیثی از پیامبر اسلام (ص) اظهار کرد: وقتی دنیا تمام شد و قیامت هم برگزار شد و بهشتی ها هم رفتند بهشت و جهنمی ها رفتند جهنم اولین کاری که نخبگان و خبرگان بهشت انجام می دهد که پیامبران و اولیای الهی هستند در پیش حضرت آدم می روند زیارت حضرت فاطمه (س).
وی با بیان اینکه کار فاطمه (س) چه بوده که همه پیامبران به دیدار ایشان بروند و مدیون ایشان باشند گفت: یکی از کارهای بزرگی که فاطمه الزهرا (س) انجام داد نقشه شیطان را در زدن دین به زمین بعد از ده هزار سال برهم زد و فاطمه برای برقراری دین از پیامبر خاتم و امام علی(ع) وارد میدان شد.
مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه ادامه داد: شیطان کاری کرده بود که هیچ دینی سالم نماند حتی دین پیامبر اسلام را، اما فاطمه الزهرا (س) اسلام ناب را زنده نگه داشت و نام پیامبران را زنده کرد.
وی خاطر نشان کرد: مهمترین کار دیگر فاطمه (س) این بود که ولایت را نجات داد و جان خود را فدا کرد و قریب به ۲۰ کار مهم فاطمه الزهرا (س) انجام داد.
کوهستانی با اشاره به اینکه فاطمه زهرا تا پشت در به هوش آمد بدون درنگ رفت حضرت علی را نجات داد و این یعنی فدای ولایت گفت: در سال ۱۳۸۸ ولایت ما گفت جان ناقابلی دارم که در راه امام زمان می دهم اما ما ۹ دی آمدیم به میدان آیا دیر نیست! و چطور حساب خواهیم کرد.
وی با بیان اینکه هر کسی در هر موقعیت است باید تابع ولایت باشد درس دیگر فاطمه (س) است تصریح کرد: آمریکا چهل سال است که از این رهبری می ترسد، چرا راحت برخی از ما هزینه می کنیم و خدا را باید شکر کرد که بعد از ۱۴۰۰ سال موقعیتی پیش آمد که برای پیامبر و اهل بیت ایجاد نشد و این عزتی که ما داریم هیچ کجای دنیا نیست.
وی با بیان اینکه دشمن دشمنی خود را می کند تا کفر را فراموش نکنیم گفت: ما دشمن داریم از هر طرف اما امنیت داریم و همین اتفاق افتاد کسانی را جای علی(ع) گذاشتند چون گفتند علی جنگ طلب است و اما امروز غدیر زنده شده است.
مسئول نظارت نمایندگی ولی فقیه در سپاه گفت: انقلاب ما دنیا را ترسانده طبق آیه قرآن کریم و کوبیدن حق بر سر باطل بوده است و تلاش های آمریکا بی نتیجه مانده و نشان می دهد مغزش خوب کار نمی کند و انقلاب اسلامی قدرت نزدیک که شوروی بوده متلاشی شده و روسیه هم که رویش کار شده است سمت ما آمده است و قدرت دورتر جمع کردنش سخت تر است اما ترامپ کار را تسریع کند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها