وزیراقتصاد در حاشیه بازدید از بندرامیرآباد بهشهر؛
وزیر اقتصاد و امور دارایی یکی از اهداف اقتصادی کشور، عدم وابستگی بودجه به صادرات نفت خام است گفت:بندرامیرآباد می‌تواند برای رسیدن به این اهداف کمک شایانی را کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۸۹
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،فرهاد دژپسندامروز پنجشنبه در بازدید از بندر امیرآباد با بیان اینکه یکی از اهداف اقتصادی کشور، عدم وابستگی بودجه به صادرات نفت خام است گفت: در این زمینه بنادر کشور به خصوص بندرامیرآباد با قابلیت‌های منحصر به فرد بندری، دریایی و لجستیکی به عنوان بندری استراتژیک در شمال کشور می‌تواند برای رسیدن به این اهداف کمک شایانی را کند.

وزیر اقتصاد و امور دارایی با اشاره به اینکه بندر امیرآباد در واگذاری امور به سرمایه گذار بخش خصوصی الگوی مناسبی برای بنادر کشور محسوب می‌شود یادآور شد قرارگیری بندرامیرآباد در کریدور شمال – جنوب و حلقه ارتباط کشورهای آسیای میانه و شمال دریای خزر با جنوب ایران موجب افزایش ترانزیت کالا در این بندر می‌شود.

عضو ارشد تیم اقتصادی دولت، بندر امیرآباد را نقطه امید بخش و قابل اعتنا اقتصاد کشور برشمرد که افزایش میزان تخلیه وبارگیری و صادرات کالای آن در سال جاری می‌تواند نویدبخش رونق تولید در منطقه باشد.

این عضو هیئت دولت، با تأکید بر اینکه بندرامیرآباد با دارابودن قابلیت‌های الکترونیکی، باید از بندری اقتصادی به بندری اقتصادی الکترونیکی تبدیل شود ابراز امیدواری کرد بندرامیرآباد به عنوان بزرگترین بنگاه اقتصادی شمال کشور در جنگ اقتصادی بی سابقه‌ای که بر کشور تحمیل شد بازوی توانمند اقتصاد کشور عمل کند./مهر

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها