خبرهای داغ:
مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی ره و سومین سالگرد شهید مدافع حرم دزفول در آستان سبزقبا ع این شهر برگزار شد
کد خبر: ۹۱۴۵۶۷۸
|
۱۶ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۳

«آیت الله عبدالکریم فرحانی»،در آئین سومین سالگرد شهادت سردار شهید محمد زلقی و گرامیداشت رحلت امام خمینی (ره) و شهدای ۱۵ خرداد که در آستان سبزقبا (ع) دزفول برگزار شد، اظهار کرد: از همان اوایل پیروزی انقلاب به رهبری امام خمینی (ره)، انقلاب اسلامی به منظور پیاده یازی اسلام ناب به روی کار آمد.

نماینده مردم خوزستان در مجلس خبرگان رهبری، افزود: دشمن از همان ابتدا به دنبال ضربه به انقلاب بود و جنگ تحمیلی را راه انداخت اما مردم با رهبری امام خمینی (ره) و درس گیری از اسلام و مقاومت دشمن را ناکام گذاشتند.

وی تصریح کرد: در طول ۴۰ سال اخیر انقلاب ایران در سایه اسلام به آزادی و استقلال دست یافته است و این موضوع دشمن را عصبانی کرده است.

وی اضافه کرد: پس از رحلت امام خمینی (ره) خیلی ها نگران جانشینی وی بودند اما مقام معظم رهبری به خوبی جای خالی امام را پر کرد.

آیت الله فرحانی، مهم‌ترین عامل به ثمر رسیدن انقلاب را، پیروی از ولایت فقیه عنوان کرد و اذعان داشت: همراهی با روحانیت و حفظ وحدت در کشور باعث نا امیدی و شکست دشمن می شود.

وی تدوین و بازخوانی نقش رهبری در دوران پس از رحلت امام (ره) در عبور انقلاب از گردنه های خطر را ضروری و مفید دانست و ابراز کرد: پس از رحلت امام (ره)، رهبری با اشراف به تمام اوضاع محور امید ملت بوده است.

وی در ادامه به نقش شهدای انقلاب، دفاع مقدس و مدافع حرم در طول ۴۰ سال از عمر انقلاب اشاره کرد و ادامه داد: در این ایام همواره شهدا با پزروی از ولایت و دفاع از آرمان ها بیشترین نقش را در حفظ انقلاب داشته اند.

اعزام 7 خودرو باری حاوی بسته های حمایتی به مناطق سیل زده شهرستان شوش.
فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دزفول سرهنگ پاسدار هادی سعادت زاده ضمن تبریک عید سعید فطر افزودند: 7 خودرو باری شامل اقلام مورد نیاز مردم مناطق سیل زده شهرستان شوش از قبیل (برنج،روغن ،حبوبات،ماکارانی،سویا،قند،چایی،کنسرو و خرما و...) عصرامروز 14 خرداد ماه به روستاهای سعید ثامر،اکیوش،سید حمادی،فرج دیوان،سید عباس و منطقه آهودشت که در مجموع شامل بیش از 400 خانوار میباشند اعزام شدند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها