فرمانده سپاه آمل با اشاره به مدیران در تراز انقلاب گفت:برای مدیریت یک اداره نیازمند افرادی هستیم که در خدمات رسانی مردم را دلگرم کنند.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۶
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۱:۳۸

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،سرهنگ جابرعسکری فرمانده سپاه ناحيه آمل درجلسه شورای اداری این شهرستان با اشاره به قیام خونین 15 خرداد و با بیان اینکه نهال انقلاب با اهدای بیش از 200 هزار شهید به درخت تنومندی تبدیل شده است اظهار داشت: درطول انقلاب اسلامی ایران شاهد انواع تهدیدها ، فتنه و جنگ هشت سال جنگ تحمیلی بوداما امروز به برکت امام و خون شهدا و رهبری مقام معظم رهبری انقلاب به 40 سالگی خود رسید.

وی در ادامه با بیان اینکه استکبار جهانی در طول 40 سال اقدامات زیادی علیه انقلاب انجام اداد اما به نتیجه نرسید،گفت: دستاوردهای انقلاب درعرصه های مختلف قابل مشاهده است.

عسکری در همین رابطه اضافه کرد: ایران در عرصه های سلول های بنیادی و هسته ای و نیز نظامی یکی از کشورهای برتر دنیاست.

فرمانده سپاه آمل با تصریح براینکه قطعا دشمنان از پیشرفت های ایران در حوزه دفاعی اطلاع دارند خاطرنشان کرد: در جنگ منطقه ای ایران توانست آمریکا را هفت سال پشت مرزهای سوریه نگه داشته باشد.

عسکری در بخش دیگری از سخنان خود به مشخصات مدیر در تراز انقلاب ،پرداخت و گفت:برای مدیریت یک اداره نیازمند افرادی هستیم که در خدمات رسانی مردم را دلگرم کنند.

این مقام مسئول در سپاه آمل در پایان به امربه معروف و نهی از منکر در مساله بدحجابی ها اشاره و از مسئولان خواست در این امر ورود پیدا کرده و فضای سالمی را برای مردم ایجاد کنند.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها