خبرهای داغ:
معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح گفت: در سایه تدابیر رهبری امروز استکبارستیزی در منطقه گسترش داده‌شده است و شعارهای «مرگ بر آمریکا» در منطقه رساتر شده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۶۲۰
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۰:۴۷

امروز استکبارستیزی در سایه تدابیر رهبری در منطقه گسترش یافته استبه گزارش خبرگزاری بسیج از بهار، مراسم سالگرد رحلت امام خمینی(ره) و یادواره شهدای بخش زرین دشت شهرستان نهاوند برگزار شد.

 معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح در این مراسم اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب با تدابیر و با همان اصول امام خمینی (ره) مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را به‌خوبی تداوم بخشیدند و امروز به مرحله‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر منطقه‌ای را باقدرت پاسخ می‌دهیم.

سردار رضا طلایی نیک گفت: دشمنان چشم امید داشتند بعد از امام(ره) انقلاب اسلامی تسلیم و نابود شود ولی در سایه تدابیر حکیمانه رهبر معظم انقلاب دشمنان ناامید شدند و رهبر معظم انقلاب بعد از امام راحل راه انقلاب و امام و شهدا را به‌خوبی تداوم بخشیدند و نگذاشتند در مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی انحرافی ایجاد شود.

وی بابیان اینکه رهبر انقلاب همان راه و روش و اصول امام(ره) را ادامه دادند، افزود: رهبر انقلاب در این ۳۰ سال راه و روش و هدف امام را در برابر سکولاریسم و لیبرالیسم و جریان‌های انحرافی محافظت کردند و اسلام ناب را ادامه دادند و مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را به‌خوبی تداوم بخشیدند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح بیان کرد: دشمنان در این سال‌ها با ایجاد اسلام انحرافی و تکفیری درصدد ضربه زدن بودند که بحمدالله رهبر انقلاب در مقابل این جریانات با ایستادگی و صلابت مقاومت کردند.

طلایی نیک عنوان کرد: شهدای دفاع مقدس لبیک‌گوی امام راحل بودند و امروز نیز جوانان مؤمن مدافع حرم با شور و اشتیاق به‌فرمان رهبر انقلاب لبیک میگویند و آماده جانفشانی برای انقلاب اسلامی هستند.

وی گفت: با انتخاب حضرت آیت‌الله خامنه‌ای به‌عنوان ولی‌فقیه به یاری خدا نقشه‌های دشمنان نقش بر آب شد و فرهنگ انقلاب اسلامی با تدابیر ایشان گسترش پیداکرده است.

طلایی نیک اظهار داشت: در سایه تدابیر معظم له امروز استکبارستیزی در منطقه گسترش داده‌شده است و شعارهای «مرگ بر آمریکا» در منطقه رساتر شده است.

وی افزود: کشورمان با رهبری حکیمانه ایشان از همه عرصه‌ها و فتنه‌ها با سربلندی خارج‌شده است و امروز انقلاب اسلامی در دنیا بااقتدار و عزتمند است.

معاون پارلمانی وزیر دفاع بابیان اینکه در عرصه نظامی به مرحله تهدید زدایی رسیدیم و از مرحله تنش‌زدایی عبور کردیم، گفت: امروز به برکت مقاومت به درجه‌ای از بازدارندگی رسیده‌ایم که هر تهدیدی در هر نقطه را باقدرت و توانمندی‌های پیشرفته پاسخ می‌دهیم که دشمن این موضوع را به‌خوبی درک می‌کند.

طلایی نیک گفت: این پیشرفت‌ها برگرفته از مکتب "مامی‌توانیم " امام راحل است که پس از ایشان نیز توسط رهبر انقلاب باقدرت در عرصه‌های دفاعی پیشرفت را ادامه داده‌ایم.

وی در بخش دیگری از سخنانش به وضعیت جبهه مقاومت اشاره کرد و بیان داشت: جبهه مقاومت امروز در منطقه به قدرتی دست‌یافته است که صهیونیست‌ها به ذلت افتاده‌اند و در جنگ اخیر مشاهده کردیم مقاومت فلسطین در ۲۴ ساعت صدها موشک به‌سوی صهیونیست‌ها شلیک شد و آنها قدرت مقاومت را دیدند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع افزود: امروز توسعه قدرت انقلاب و جبهه مقاومت باعث شده محور مقاومت در منطقه دست برتر را داشته باشد.

وی گفت: امروز اگر می‌بینیم که جبهه استکبار حرکاتی مانند اعزام نیرو یا ناو را در دستور کار قرار داده است به این خاطر است که می‌خواهد از جنبه روانی نقشه‌های خود را پیاده کند ولی این حرکات در عزم ملت ایران خللی وارد نمی‌کند.

طلایی نیک اظهار داشت: مذاکره فتنه جدیدی است چون ما بر روی نقاط قوت خود مذاکره نمی‌کنیم و هدف آنها از مذاکره نابودی عرصه‌های بازدارندگی ایران اسلامی است.

وی افزود: در ماه‌های اخیر پیش‌شرط‌هایی را برای مذاکره با ایران اعلام کرده بودند ولی وقتی با مقاومت و ایستادگی ملت ما مواجه شدند روزهای اخیر اعلام کردند که بدون پیش‌شرط حاضر به مذاکره هستند ولی مذاکره با امریکا انجام نمی‌شود چون انها با اصل انقلاب مشکل‌دارند.

معاون پارلمانی وزیر دفاع عنوان کرد: امروز در جنگ اقتصادی هستیم و باید با توان همه قوا و نیروها و با اتحاد و ایستادگی بتوانیم با استفاده از همه ظرفیت‌ها از این شرایط عبور کنیم.

وی در پایان گفت: امروز باید عرصه را برای حضور جوانان در بخش‌های مختلف فراهم کنیم چون جوانان انقلابی، مؤمن، باایمان و پشتکار و با هدایت‌های مقام معظم رهبری می‌توانند مسیر پرافتخار انقلاب اسلامی را باقدرت ادامه دهند.

انتهای پیام/

ارسال نظرات