مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران:

اسلام ناب،اسلام برائت از کفار است

مسئول نشر آثار مشارکت روحانیت در دفاع مقدس مازندران ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدای قیام خونین 15 خرداد، اسلام ناب را اسلام بیداری و جهاد و شهادت،اسلام سازش ناپذیری با زورگویان و فتنه‌گران، اسلام برائت از مشرکین‌ و کفار برشمرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۹۹
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۸:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،حجت‌الاسلام عیسی رضایی مسئول نشر آثار و ارزش‌های مشارکت روحانیت در دفاع مقدس استان مازندران در گفت و گویی با بیان اینکه اولین اصل از هفت اصل منظومه فکری امام‌خمینی (ره) اثبات اسلام ناب محمدی (ص) و نفی اسلام آمریکایی است، اظهار داشت: اگرچه اصطلاح اسلام آمریکایی عنوانی جدید و نوظهور است؛ اما در گذشته ‌هم‌ بوده است نه به ‌نام اسلام آمریکایی، بلکه به نام اسلام طاغوت‌پسند، سرمایه‌دار پسند، اسلام‌ التقاطی، اسلام منهای سیاست، اسلام سازش و فرومایگی، اسلام تساهل و تسامح و...، همه این‌ها در محتوای اسلام آمریکایی است.

وی افزود: اسلام آمریکایی القای نوعی تفکر و بینش از اسلام است که با پذیرش آن، منافع قدرت‌های شیطانی محفوظ می‌ماند و مسلمانان خطری برای آن‌ها محسوب نمی‌شوند.

رضایی در گفتگو با دفاع پرس با عنوان این‌که اسلام ناب، اسلامی است که قرآن و مفسر آن یعنی عترت در کنار هم هستند، گفت: همچنین اسلام ناب مدافع مظلومان و مستضعفان بوده و طرفداران ‌آن ‌پابرهنگان و مظلومان جهانند.

وی ضمن گرامی‌داشت یاد و خاطره امام و شهدای قیام خونین 15 خرداد، اسلام ناب را اسلام بیداری و جهاد و شهادت،اسلام سازش ناپذیری با زورگویان و فتنه‌گران، اسلام برائت از مشرکین‌ و کفار برشمرد.

انتهای پیام/

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها