امام جمعه شاهرود:

مقاومت رمز پیروزی در همه صحنه هاست

امام جمعه شاهرود با اشاره به بیانات رهبر انقلاب در سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) گفت: مقاومت رمز پیروزی ملت ما در تمام صحنه هاست و این مقاومت زمینه سازی برای ظهور منجی عالم بشریت است.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۸۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۲۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، حجت الاسلام والمسلمین عباس امینی در خطبه‌های های نماز عید فطر در مصلی پیامبر اعظم (ص) شاهرود در سخنانی با تبریک این عید بزرگ با اشاره به سخنان رهبر انقلاب اسلامی در سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی (ره) اظهار کرد: یکی از موضوعات مورد تاکید رهبری در این مراسم مقاومت است که این مقاومت زمینه ساز پیروزی های گذشته و حال و آینده برای ملت ما و منطقه و جهان است.
وی افزود: مقاومت رمز پیروزی ملت های آزاده و مظلوم‌جهان است و زمینه سازی ظهور با همین مقاومت در همه صحنه های فرهنگی اجتماعی سیاسی و اقتصادی محقق خواهد شد.
امام جمعه شاهرود با اشاره به تاکید رهبری انقلاب بر اثر نداشتن تحریم ها و فشارهای قدرت های جهان بر ملت بزرگ ایران گفت: ملت ما در برابر این فشارها و تهدیدها و تحریم ها چهل سال است ایستادگی کرده اند و اینها بر ملت ما اثری ندارد و استکبار جز خفت و خاری نصیبی نخواهد داشت.
امینی با اشاره های به اتفاقات رخ داده در یکسال گذشته از جمله جنگ یمن، اشغال فلسطین و معامله قرن و جنگ‌ سوریه اظهار کرد: به فضل الهی پیروزی با ملت ها مقاوم اسلامی خواهد بود و نشان داده اینها تاکنون در تلاش های خود بی نتیجه مانده اند.
وی با اشاره به مشکلات اقتصادی در جامعه به تاکیدات رهبری به مردم و مسئولین در برنامه ریزی و مدیریت جنگ اقتصادی عنوان کرد: همه باید دست در دست هم دهیم تا در جنگ اقتصادی هم موفق و پیروز باشیم و باید همه به وظایف خود در هر جا که هستیم به خوبی عمل کنیم.
امام جمعه شاهرود مشکل شهرستان شاهرود را اشتغال و معیشت مردم عنوان کرد و بر توجه به مشکل کشاورزی و سرمازدگی تاکید کرد.
وی در پایان سخنان خود با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای ۱۵ خرداد سال ۱۳۴۲ و همه درگذشتگان از علما کشور و شهرستان برای آنها آرزوی علو درجات کرد.
لازم به ذکر مراسم استقبال از امام جمعه شاهرود برای حضور در مصلی نمازجمعه در گلزار شهدای شاهرود با حضور فرمانده سپاه ناحیه شاهرود و سایر مسئولین شهرستانی انجام شد.
حفاظت و تامین امنیت این مراسم نیز به عهده بسیجیان پایگاه های حوزه بسیج مساجد و محلات خاتم الانبیا (ص) بود که نحوه شایسته انجام شد.
ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار