خبرهای داغ:
فرمانده سپاه ناحیه قاینات گفت: اگر دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در این 40 ساله روز به روز بیشتر شده است و هر روز صحنه مواجهه جدید رخ می دهد این تاکید بر درست بودن این مسیر و حرکت صحیح در مسیری است که امام برای ما ترسیم کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۷۲
|
۱۸ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۵۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خراسان جنوبی، سرهنگ رضا هزاری فرمانده سپاه ناحیه قاینات در مراسم سی امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) که در  امامزاده زید قاین با حضور مردم ولایی شهرستان قاینات برگزار شد اظهار کرد: برگزاری این گونه  مراسم از باب سیره و روشی است که امام(ره) به تأسی از جدشان حضرت ابراهیم (ع) در مسیر پیاده سازی اسلام قرار دادند.

وی افزود: امام خمینی(ره) همچون جد خود حضرت ابراهیم(ع) در مواجهه با بت استعمار و استبداد بت شکن بود.

فرمانده سپاه ناحیه قاینات در ادامه اظهار کرد : امام(ره) ایمان به هدف خود داشت و هدفش جز پیاده سازی اسلام و مردم نبود.

وی در ادامه با اشاره به تحولات جامعه گفت: امروز و در زمانی که همه تحولات اجتماعی و بیشتر انقلاب ها دچار انحراف می شوند ، انقلاب اسلامی ایران به یک الگو نیاز دارد.

هزاری گفت: برای ما الگوی امام و راهی که برای ما ترسیم کرد کافی است و اگر دشمنی دشمنان قسم خورده انقلاب اسلامی در این 40 ساله روز به روز بیشتر شده است و هر روز راه جدید و هر روز صحنه مواجهه جدید رخ می دهد این تاکید بر درست بودن این مسیر و حرکت صحیح در مسیری است که  امام برای ما ترسیم کرد و افتخار داریم که پشت سر جانشین صالح امام حضرت آیت الله خامنه ای (مدظله العالی) حرکت می کنیم.

وی در پایان اظهار امیدواری کرد که با الگو قرار دادن حضرت امام(ره) بتوانیم مسیری که برای ما ترسیم کرده اند و انتهای آن تمدن سازی ظهور حضرت مهدی(عج) را به درستی پیمایش کنیم.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها