نماینده ولی‌فقیه در گیلان گفت: مردم دارای مشکلات متعددی هستند و گرانی‌های اخیر نیز موجب نگرانی‌‌های زیادی برای مردم شده است.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۳۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۰:۲۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، آیت‌الله رسول فلاحتی صبح امروز پس از اقامه نماز عیدسعید فطر در مصلی امام خمینی (ره) در رشت اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در سالگرد رحلت امام راحل بیانات مهمی در رابطه با روابط سیاسی، اقتصادی و امنیتی با کشور‌های قلدری همچون آمریکا گفتند.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه دشمنان اعتراف کردند که برخی افراد و تفکرات سیاسی در نظام اسلامی ایران اگر به خوبی تلاش کنند می‌توانند به قله‌های بزرگ موفقیت دست یابند خاطرنشان کرد: ما ملت مسلمانی هستیم و ائمه اطهار (ع) به ما زندگی همراه با عزت‌مندی بخشیدند.

آیت‌الله فلاحتی با تأکید بر اینکه مسئولان این نظام باید خود را وقف مردم کرده و خدمت‌رسانی به مردم را رها نکنند ابراز داشت: مسئولان نظام همواره باید در راستای خدمتگزاری به مردم تلاش کنند، زیرا هرکس که به مردم خدمت کند، خداوند متعال هم همچنان به او توفیق می‌دهد.

امام جمعه رشت با اشاره به اینکه وضعیت نامناسب آسفالت برخی کوچه‌ها و معابر شهر رشت یکی از نگرانی‌های مردم این شهر است اظهار داشت: شهر رشت دارای مشکلات متعددی است که وضعیت پسماند و رودخانه‌های داخل شهری نیز موجب نگرانی‌های بسیاری برای مردم شده است.

رئیس ستاد احیاء امر به معروف و نهی از منکر استان گیلان با اشاره به ضرورت بررسی وضعیت روستا‌ها توسط فرمانداران افزود: فرمانداران در سطوح مختلف این استان باید همواره از روستا‌ها و مناطق حوزه اختصاصی خود سرکشی کنند و از مشکلات مردم آن مناطق از نزدیک جویا شوند.

وی به تأکیدات و سفارشات مکرر رهبر معظم انقلاب در رابطه با حل مشکلات معیشتی مردم توسط مسئولان نظام اشاره کرد و ابراز داشت: رهبر معظم انقلاب همواره تأکید کردند که امروز موضوع نخست کشور، مسئله اقتصاد، توجه به معیشت مردم و تلاش برای حل مشکلات مردم است.

نماینده، ولی فقیه در استان گیلان با بیان اینکه فشار‌ها و گرانی‌های اخیر موجب ناراحتی و نگرانی بسیاری از مردم شده است تصریح کرد: کسانی که در بخش مسائل اقتصادی فعالیت دارند و در کنار آنان، تمام مسئولان و نمایندگان مردم در مجلس تلاش کنند تا نابه‌سامانی‌ها سریع‌تر برطرف شود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات