خبرهای داغ:
امام جمعه شهر جورقان گفت: صدور انقلاب و ایجاد یک همبستگی و وحدت بین مسلمین جهان از اهداف بزرگ امام(ره) بود که این مهم با صدور انقلاب به عرصه عمل نزدیک‌تر می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۵۱۲
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۴۵

صدور انقلاب و ایجاد وحدت بین مسلمین جهان از اهداف امام خمینی(ره) بودبه گزارش خبرگزاری بسیج از همدان، حجت الاسلام سلطانی در جمع بسیجیان پایگاه نجمه حوزه حضرت زهرا(س) همدان ضمن تسلیت به‌مناسبت سی‌امین سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) اظهار داشت: اصلی‌ترین اهداف حضرت امام خمینی(ره) تشکیل حکومت اسلامی بود.

وی افزود: از اهداف بلندی که امام(ره) در طراحی نهضت خود داشتند بحث حمایت از محرومان و قشر آسیب‌پذیر جامعه بود که در اکثر فرمایشات امام(ره) مورد توجه است که از اهداف ایشان بود و در واقع تلاش داشتند که این محرومیت‌زدایی انجام شود.

امام جمعه شهر جورقان گفت:امام خمینی(ره) تربیت‌یافته مکتب و سیره اهل بیت(ع) است و از سیره حکومتی امیرالمومنین(ع) الگو گرفته بودند که توجه به محرومان و قشر آسیب‌پذیر را  در سرلوحه کار خود قرار دادند.

وی عنوان کرد: سومین هدف آرمانی امام راحل از حرکت نهضت و انقلاب اسلامی ایجاد وحدت بین اقشار جامعه بود و با وجود  تفرقه و اختلاف‌هایی که وجود داشت، ایشان محور حرکت انقلاب را براساس وحدت میان اقشار جامعه و به تعبیر امروز ایجاد هم‌افزایی بین نیروها قرار داد.

سلطانی با بیان اینکه از اهداف چهارم امام بحث همبستگی جهانی بود، تصریح کرد: ایجاد همبستگی و یک وحدت جهانی بود که  بود که این شعار وحرکت راهبردی امام خمینی(ره) باید به جهان صادر شود.

وی ادامه داد: صدور انقلاب و ایجاد یک همبستگی و وحدت بین مسلمین جهان از اهداف بزرگ امام(ره) بود که این مهم با صدور انقلاب به عرصه عمل نزدیک‌تر می‌شود.

امام جمعه شهر جورقان ابراز داشت:از اهداف دیگر امام راحل تحقیر و تضعیف و به سخره گرفتن قدرت استعمارگری جهانخواران بود که در رفتار ایشان به وضوح دیده می‌شد و شاهد بودیم که امام (ره) فرمود ما آمریکا را زیر پا له می‌کنیم و آمریکاهیچ غلطی نمی‌تواند، بکند که این امر باعث شد ملت‌های دیگر و مستضعفان نیز جرأت پیدا کنند.

وی تأکید کرد: از اهداف بلند و استراتژیک امام(ره) این بود که باید اسرائیل، این غده سرطانی از قلب جهان اسلام کنده شود.

انتهای پیام/

ارسال نظرات