فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس گفت: اجلاسیه شهدای شهرستان شاهرود با محوریت عملیات مرصاد در پنج مردادماه در شهرستان شاهرود اجرا می شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۸۸
|
۱۵ خرداد ۱۳۹۸ - ۰۰:۰۳
توجه به فرهنگ ایثار و شهادت در مدارس/ برگزاری اجلاسیه شهدا شاهرود در مردادماهبه گزارش خبرگزاری بسیج از شاهرود، سرهنگ پاسدار جواد عبیری در جمع انجمن راویان دفاع مقدس و انقلاب شاهرود در قرارگاه راویان امام سجاد(ع) در سخنانی با تقدیر و تشکر از برگزاری این برنامه و با اشاره به برگزاری تشییع بسیار خوب شهدا در این شهر اظهار کرد: برای اینکار همه پای کار هستند و در اطلاع رسانی به خانواده شهدا هم مسئولین حضور پیدا می کنند و این بسیار خوب و الگوی نمونه ای است.
وی با بیان اینکه این فرصت خدمت گذاری را شهدا برای ما ایجاد کرده اند چرا که اگر آنها بودند ما به این جایگاه ها نمی رسیدیم افزود: برپایی کاروان دفاع مقدس و حضور راویان در مدارس و مساجد در راستای منویات رهبری که هشت میلیون جوان پای کار باید ایجاد کرد و این از مدارس شروع می شود و فرهنگ ایثار و شهادت را باید از نسل نوجوان و نونهال ترویج کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با تاکید بر اینکه جلسات همفکری و هم افزایی انجمن راویان را باید ماهی یکبار برگزار کرد گفت: کارهای ما در فضای مجازی بازخورد ندارد و دیده نمی شود که باید در این مسیر نیز تلاش کنیم و از این ظرفیت نهایت استفاده را به نفع فرهنگ ایثار و شهادت ببریم.
عبیری با تاکید بر ایجاد شبکه ارتباطی در فضای مجازی خاطر نشان کرد: مطالب مرتبط با شهدا و ایثارگران را باید در این فضا و شبکه منعکس کرد.
وی با تقدیر از بنیاد شهید و امور ایثارگران در سرکشی مستمر از خانواده شهدا گفت: از ایثارگران هم نباید غافل شد و باید از جانبازان هم سرکشی کرد.
فرمانده سپاه ناحیه شاهرود با اشاره به برگزاری اجلاسیه شهدا شهرستان در مردادماه سال جاری اظهار کرد: این مراسم با توجه به محدودیت ها در حد وسیع نیست و محدود است گفت: در این برنامه قرار است بازخوانی عملیات مرصاد انجام شود و برنامه در پنج مرداد انجام می شود که مکان و سخنران را دیده ایم و پیگیر هستیم.
وی با تاکید بر اینکه عرصه فضای مجازی را باید جدی گرفت افزود: باید تلاش کنیم که شهدا را بتوانیم همیشه در مد نظر داشته باشیم تا بتوانیم خدمت کنیم و هر ۴۵ روز یکبار آمادگی داریم نشست های روشنگری برای راویان برگزار نماییم.
ارسال نظرات
پر بیننده ها