جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروز گفت: دشمن اسلام، استکبار است و فکر و مکتب امام(ره) اندیشه ای است که مقابل استکبار ایستادگی می کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۷۹
|
۱۹ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۶
به گزارش خبرنگار بسیج از زابل، مراسم گرامی داشت ارتحال بنیان گذار جمهوری اسلامی ایران و شهدای قیام 15 خرداد در مصلی شهرستان نیمروز با حضور جمعی از مردم انقلابی و ولایت مدار شهرستان نیمروز برگزار شد.

در این مراسم سرگرد پاسدار حسین نکویی جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان نیمروزضمن تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) و شهدای قیام 15 خرداد، اظهار داشت: 15 خرداد را نقطه عطفی در تاریخ سربلند ایران اسلامی است ، شهدای 15 خرداد درس آزادگی، عبرت، سربلندی و اقتدار را برای ملت بزرگ ایران به ارمغان آورده اند.

وی افزود: امام خمینی (ره) برای دفاع از شهدای گرانقدر و پاسداشت شهدای 15 خرداد زحمات و مشکلات فراوانی را تحمل کردند، خون پاک شهدای قیام خونین 15 خرداد بود که باعث حرکت انقلابی، بیداری اسلامی به رهبری سازش ناپذیر بنیانگذار جمهوری اسلامی ایران شد.

نکویی ابراز داشت: ملت بزرگ ایران از قیام 15 خرداد تبعیت و حفاظت کردند و هم حرکت خود را به سوی پیروزی به پیش بردند، امام خمینی (ره) پس از 15 سال مبارزه با طاغوت از سال 1342، در 22 ماه 1357 انقلاب اسلامی را با همراهی ملت مسلمان ایران به پیروزی رساند.

وی تصریح کرد: بنیان گذار انقلاب اسلامی با سختی و مشقت های فراوانی پرچم عزت و سرافرازی را به دست گرفت و در مقابل رژیم تا دندان مسلح و مورد حمایت قدرت های استکباری ایستادگی کرد.

جانشین سپاه نیمروز با اشاره به رحلت امام خمینی در سال 1368 و شناسایی ولی امر مسلمین توسط مجلس خبرگان تاکید کرد: رهبر معظم انقلاب حقیقتا خلفی صالح برای امام خمینی (ره) در طول این سی سال که از انتخاب ایشان میگذرد، بوده است.

وی ابراز داشت: نهضت، مکتب و مسیر حضرت امام (ره) اندیشه ها و افکار را به سمت نقش اساسی اسلام یعنی استکبار ستیزی و ظلم ستیزی سوق داد.

نکویی خاطرنشان کرد: دشمن اسلام، استکبار است و فکر و مکتب امام(ره) اندیشه ای است که مقابل استکبار ایستادگی می کند و دشمن از این موضوع هراس دارد و تا زمانی که این فکر و اندیشه وجود دارد، دشمنان توان از بین بردن اسلام را ندارند.
ارسال نظرات