امام جمعه سلمانشهر:

تصمیمات امام(ره) بر اساس علم‌گرایی بود

امام جمعه سلمانشهر با اشاره به اینکه تکیه بر علم و آگاهی دیگر ویژگی برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد:برخی تلاش می‌کنند تا بگویند تصمیمات امام (ره) در خیلی از جا‌ها از روی احساسات زودگذر بوده، این افراد می‌خواهند قدرت علم‌گرایی امام (ره) را مخدوش جلوه دهند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۷۳
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۲۲:۳۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران و به نقل از روابط عمومی و تبلیغات سپاه عباس آباد، مراسم ارتحال ملکوتی حضرت امام خمینی (ره) باحضور نیروهای نظامی و انتظامی ، مسئولین و آحاد مردم شهرستان عباس آباد در مسجد جامع شهر سلمانشهربرگزار شد.

امام جمعه سلمانشهر در این مراسم با بیان اینکه جوانان باید بدانند آنچه در برون رفت از مشکلات جامعه نقشی شگفت‌انگیز و بسیار موثر دارد، این است که آن جامعه دارای یک رهبر و فرمانده بزرگ باشد، گفت: امام (ره) با تمام وجود به این موضوع که «جامعه باید خودباور باشد» اعتقاد داشتند و به آن عمل می‌کردند.

حجت الاسلام سورتچی با اشاره به اینکه تکیه بر علم و آگاهی دیگر ویژگی برجسته بنیانگذار کبیر انقلاب اسلامی بود، اظهار کرد:برخی تلاش می‌کنند تا بگویند تصمیمات امام (ره) در خیلی از جا‌ها از روی احساسات زودگذر بوده. این افراد می‌خواهند قدرت علم‌گرایی امام (ره) را مخدوش جلوه دهند.

وی در ادامه سخنان خود اضافه کرد: هیچ موضوعی به اندازه موضوع هم‌افزایی ملی و وحدت  مورد تاکید امام خمینی (ره) نبود و هیچ موضوعی هم به اندازه اختلاف امام راحل را آزار نداد.

امام جمعه شهرسلمانشهر با بیان اینکه امام (ره) همه چیز را از نصرت الهی می‌دانستند و هیچگاه نمی‌گفتند: «من این کار را کردم»، تصریح کرد: هیچ کس در نظام و انقلاب نباید موفقیت‌های بزرگ را به نام خودش رقم بزند و هر کس که کار بزرگی انجام داد، باید بداند که کار او سهمی بوده که خدا به او داده است.

حجت الاسلام سورتچی افزود:نظام جمهوری اسلامی ایران با داشتن رهبر بزرگی مثل امام (ره) و خلف شایسته ایشان و با داشتن مردم خودباور و خداباور، آینده‌ای درخشان در پیش دارد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها