خبرهای داغ:
مسوول نمایندگی ولی فقیه در سپاه امام سجاد(ع) شهرستان قزوین:

امام با آمریکا و اسرائیل که معضل بزرگ و گریبان‌گیر جهان بود مبارزه کرد

حجت الاسلام عدالتی گفت: امام با آمریکا و اسرائیل که معضل بزرگ و گریبان‌گیر جهان بود مبارزه کرد و امروز آمریکا و اسرائیل روز به روز در نزد افکار جهانی خوار و ذلیل می‌شوند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۵۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۶

 حجت الاسلام حسین عدالتی شربیانی مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری بسیج قزوین با تسلیت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) اظهار داشت:امام خمینی معمار کبیر انقلاب احیاگر اسلام ناب محمدی بود و بر همگان وظیفه دراستای ترویج تفکرات امام راحل و آرمان‌های ایشان تلاش کنند چرا که داشته هایمان از برکت وجودی حضرت امام خمینی (ره) است.

 

وی خاطر نشان کرد: امام شخصیتی پارسا، زاهد، عدالت خواه، حامی مظلومان، صادق و ... بود، شخصیت معنوی امام راحل تأثیر شگفتی در اذهان رهبران دینی گذاشت به طوری که کرامت و عزت را به مسلمانان جهان بازگرداند.

 

عدالتی به ابعاد مبارزاتی امام(ره) اشاره کرد و گفت: امام  با آمریکا و اسرائیل که معضل بزرگ و گریبان‌گیر جهان بود مبارزه کرد و امروز آمریکا  و اسرائیل روز به روز در نزد افکار جهانی خوار و ذلیل می‌شوند.

 

این مسوول بیان کرد: امام خمینی(ره) یک  نظریه‌پرداز منحصربه‌فرد در جهان بود و امروز هم تمام اندیشمندان دنیا نتوانستند به بزرگی و ابهت و معنویت و شخصیت تاثیرگذار این اندیشمند الهی پی ببرند.

 

مسوول نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه امام سجاد ع قزوین با بیان اینکه عشق و ارادت به امام عشق به خوبی ها است، گفت: بایستی یاد و خاطره امام همیشه در دلها  زنده نگه داشته شود و امروز برگزاری مراسم های گرامیداشت در سراسر کشور یاد آور روزهای سخت انقلاب و از دست دادن امام عظیم الشان انقلاب است.

 

وی تصریح کرد: حفظ وحدت جزو اولویت های امام بود، استکبار امروز به دنبال  شکستن وحدت میان ملت ایران و همه مسلمین جهان است و امروز حضور در صحنه های انقلاب و مراسمات ملی که اتحاد و انسجام ایران را نشان می دهد لرزه بر اندام دشمن می اندازد و اجازه هیچگونه دخالت در امور کشور را به دشمن نخواهند داد.

 

عدالتی عنوان کرد: در راه این انقلاب خون های بسیاری تقدیم شده اشت و داشته هایمان مرهون همان خون پاک شهدا است و همه وظیفه داریم در راستای حفظ حرمت این خون ها و دستاوردها راه شهدا را ادامه دهیم.

 

این مسوول در خاتمه ابراز کر: یاد امام همیشه پاینده است و پرچم این انقلاب که هم اکنون در دست امام خامنه ای است و به لطف خدا به دست صاحب اصلی این انقلاب حضرت مهدی موعود (عج) سپرده خواهد شد.

 

۴۰۰۱/ت۳۰/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار