خبرهای داغ:
مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی ماه مبارک رمضان سپاه ناحیه گتوند با حضور کلیه ی کارکنان ‌پایور و وظیفه در نمازخانه ناحیه برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۴۱
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

به گزارش روابط عمومی سپاه ناحیه گتوند؛ مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه سپاه ناحیه گتوند در مراسم اختتامیه برنامه های قرآنی گفت: برنامه های قرآنی سپاه ناحیه گتونددر سال جاری نیز با عنایت خداوند متعال و با استقبال خوب کارکنان سپاه و همت معاونت عقیدتی وروابط عمومی برگزارشد.

حجت الاسلام محمدسعید خزائی مسول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه گتوند افزود: در ماه مبارک رمضان امسال بر نامه های متنوعی در دو سطح کارکنان رسمی و وظیفه هر روز از ساعت ۷:۳۰ تا۸:۳۰صبح در محل نمازخانه و سالن جلسات برگزار می شد .

خزائی درادامه به برنامه های این ماه اشاره وعنوان داشت: از جمله مهمترین برنامه هایی که در این ماه به آن پرداخته شد برنامه کلاسهای اخلاق بود که با استفاده از سخنرانان اخلاقی برگزار شد .

وی برگزاری کلاس تفسیر قرآن کریم توسط حجت الاسلام پورمحرابی مسول تربیت و آموزش ناحیه اجرا می شد را از دیگر بر نامه های این ماه مبارک عنوان کرد و گفت: محافل انسی با قرآن با حضور قاریان برتر شهرستانی در این ماه برگزار می شد که مورد استقبال خوب همه کارکنان سپاه ناحیه قرار گرفت.

وی در ادامه به برنامه ی آموزش احکام شرعی ماه مبارک رمضان که در بین الصلاتین انجام می شد اشاره نمود.

ودر پایان این مراسم از کارکنانی که بیشترین حضوردر کلاس های قرآن را داشته و برندگان مسابقه کتابخوانی تقدیر و تشکر گردید.

ارسال نظرات
پر بیننده ها