خبرهای داغ:
در مراسم سی امین سالگرد ارتحال جانسوز امام راحل در مسجد جامع هندیجان ، رئیس اداره آموزش و معارف اسلامی مناطق نفت خیر جنوب و استاد حوزه و دانشگاه خوزستان گفت: زندگی حضرت امام خمینی (ره) سراسر درس های آموزنده و الگو پذیر است که باتکیه بر خداوند برای احیای مبانی دین اسلام با تمام‌وجودش تلاش کرد.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۴۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۷:۵۱

 به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در هندیجان ، در شامگاه دوشنبه مراسم سالگرد ارتحال امام راحل و همچنین همزمان مراسم قیام ۱۵خرداد ماه با حضور امام جمعه ، فرمانده ناحیه سپاه و جمعی از مسئولان محلی و بسیحیان و قشرهای مختلف مردم و بزرگان طوایف و همراه با دعوت از استاد حوزه و دانشگاه حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم سیدی با سخنرانی و مداحی و پخش کلیپ در مسجد جامع شهرستان هندیجان برگزار شد.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم سیدی اظهار داشت : امام راحل باشجاعت و ایثار بی نظیر خود برای احیاء سربلندی اسلام از همه هستی خود گذشت تا انقلاب اسلامی پیروز شد و وجود امام همواره موجب عزت ک افتخار است.

وی افزود: زندگی امام راحل لحظه به لحظه اش تکیه بر خدا بود و پایه ریزی مبانی دین بر اساس راه وروش انبیاء واهل بیت (ع) است که امام تماما در این راه مقدس تلاش می کرد.

 

وی بابیان نهضت بی نظیر امام‌راحل گفت: نهضت مقدس امام راحل برای تمام ملت های آزادی خواه یک الگوی مناسب است که می توانند برای پیشرفت و توسعه ازآن استفاده کرد و امام راحل محبوب قلب هاو امید محرمان است.

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم سیدی رئیس اداره آموزش و معارف اسلامی مناطق نفت خیز جنوب و استاد حوزه و دانشگاه خوزستان عنوان کرد : امام راحل در مقابل تمام دشمنان اسلام ایستادگی کرد و به ملت ایران راه مبارزه و ایثار را یاد داد و دشمنان اسلام از اراده و ایستادگی ملت شریف ایران می ترسد .

وی بااشاره به قیام مردم در ۱۵خرداد ۱۳۴۲بیان کرد : ملت فهیم در ۱۵خرداد ۱۳۴۲در مقابل جنایات رژیم ظالم شاه مبارزه کرد که در این شهدایی تقدیم اسلام شد و این روز بزرگ را گرامی میداریم.

 

حجت الاسلام والمسلمین سید هاشم سیدی تصریح کرد : پس از رحلت حضرت امام راحل ، حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی )به عنوان رهبر انقلاب انتخاب شد که همچنان با بصیرت و شجاعت و ایثار در مقابل همه توطئه های دشمنان ایستاده است و در خط امام راحل گام بر می دارد.

 

ارسال نظرات
پر بیننده ها