خبرهای داغ:

اعزام بیش از ۴۴۰ نفر از سرخه به مرقد امام راحل

فرمانده ناحیه سرخه گفت: بیش ۴۴۰ نفر به همت سپاه ناحیه سرخه به مرقد امام خمینی (ره) اعزام شدند
کد خبر: ۹۱۴۵۴۲۰
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۶:۲۲
به گزارش خبرگزاری بسیج در سرخه، به مناسبت سی امین سالگرد ارتحال امام (ره) نشست خبری با حضور جمعی از خبرنگاران در سالن فرماندهی ناحیه سرخه برگزار شد.
عباسعلی کاظمی، فرمانده ناحیه سرخه در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه برنامه‌ها در دو بخش اجرا خواهد شد گفت: یکی از برنامه اعزام زائران به مرقد امام خواهد بود که بالغ بر ۴۴۰ نفر در مساجد و پایگاه‌های مقاومت ثبت نام نموده و سازماندهی شده اند که در روز ۱۴ خرداد بعد از نماز ظهر و عصر ۱۰ دستگاه اتوبوس حرکت خواهند کرد و برنامه بدرقه مسافران در روستای لاسجرد برگزار خواهد شد.
وی با بیان اینکه این برنامه اعزام به همت سپاه شهرستان سرخه با همکاری فرمانداری، شهرداری، هلال احمر، پلیس راهبر و دیگر ارگان‌ها برگزار خواهد شد افزود: مرحله دوم که بزرگداشت ارتحال در شهرستان سرخه می‌باشد از ۱۲ خرداد آغاز شده که شامل برنامه هایی، چون برگزاری مراسم بزرگداشت ارتحال امام (ره) با سخنرانی حجت الاسلام و المسلمین رحمانی، برگزاری محفل انس با قرآن، برگزاری مسابقه از وصیتنامه الهی و سیاسی امام و بیانیه گام دوم انقلاب و اجرای نشست‌های بصیرتی و معرفتی در سطح پایگاه‌ها و مساجد بوده لست.
فرمانده ناحیه سرخه گفت: ما باید به آرمان و اهداف حضرت امام (ره) توجه ویژه‌ای داشته باشیم که به ما شریعت، عزت و بزرگی داد. اخلاص و ایمان امام بسیار بالا بود و هرچه از عمر با عزت ایشان می‌گدشت شعور انقلابیشان بیشتر می‌شد و در مبارزه با استکبار وسیع‌تر عمل می‌کرد و با ایستادگی خودشان بصیرت و اهداف انقلاب را در مردم مستحکم‌تر کردند. امام راحل با پشتوانه خدا، جوانان و نوجوانان در سال ۵۷ توانستند نظام شاهنشاهی را سرنگون کنند و در حال حاضر امام خامنه‌ای (مدظله العالی) نیز پیرو راه امام هستند و با ایستادگی و بصیرتشان نقشه‌های شوم استکبار را نقش بر آب می‌کنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها