نماینده ولی فقیه در سپاه قدس در مراسم سالگرد ارتحال امام (ره)شهرستان آمل؛
نماینده ولی فقیه در سپاه قدس اظهار کرد: باگذشت 30 سال از رحلت امام راحل، رهبرمعظم انقلاب همان مبانی و اصول امام را پیش می برند.
کد خبر: ۹۱۴۵۴۰۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۵:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران، مراسم سی امین سالگرد بنیانگذار جمهوری اسلامی حضرت امام خمینی (ره) و گرامیداشت یاد و خاطره شهدای 15 خرداد شامگاه یکشنبه در مصلی قدس آمل  با حضور پرشور مردم ولایی و مومن هزار سنگر برگزار شد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس سخنران این مراسم با اشاره اینکه امام پایه گذار انقلاب اسلامی بود و ایدئولوژی بر محوریت اسلام ناب محمدی و حاکمیت آن درجمهوری اسلامی را به ثمر نشاند،اظهار کرد: باگذشت 30 سال از رحلت امام راحل،  رهبرمعظم انقلاب همان مبانی و اصول  امام را پیش می برند.

حجت الاسلام علی شیرازی در ادامه با بیان اینکه امام اسلام ناب محمدی و اسلام آمریکایی را برای مردم روشن کرد،افزود:امام اسلام حقیقی را برای ما تبیین کرد و  در عرصه های زندگی اسلام ناب را نشان داد.

به گفته نماینده ولی فقیه در سپاه قدس امام خمینی(ره) ،اسلام را برای برقراری عدالت میخواست و برپایه آن انقلاب اسلامی راپایه گذاری کرد.

حجت الاسلام شیرازی مکتب امام خمینی (ره)، را برپایه ایمان و باور به وعده الهی برشمرد و تاکید کرد:اگر ملتی برای خدا حرکت کند شکست ندارد.

نماینده ولی فقیه در سپاه قدس با تاکید براینکه اگر ملتی برای اسلام تلاش کند عزت می یابد، تصریح کرد: ملتی که عزت داشته باشد دشمن را ذلیل می کند.

حجت الاسلام شیرازی با اشاره به اینکه گره مشکلات با ورود جوانان نخبه و انقلابی باز خواهدشد،گفت: مشکلات اقتصادی علاوه بر تحریم‌های دشمنان حاصل برخی سو مدیریت‌های اجرایی است.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها