امام جمعه نکا اظهار کرد:

جریان لیبرال‌ها مهم ترین خطر برای انقلاب / با اشرافی‌گری نمی توان حافظ میراث امام بود

امام جمعه شهرستان نکابا اشاره به هشدارهای امام راحل در سال‌های پایانی عمرشان نسبت به انقلاب و کشور اظهار کرد: امام درباره جریال لیبرال‌ها هشدار دادند و گفتند تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت دست لیبرال‌ها بیفتد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۸۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۲۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از مازندران،آیت‌الله محمدباقر محمدی لائینی امام جمعه شهرستان نکا در مراسم سالگرد ارتحال امام خمینی(ره) بنیانگذار نظام جمهوری اسلامی و قیام خونین 15 خرداد در مسجد امام خمینی(ره) این شهرستان با اشاره به هشدارهای امام راحل در سال‌های پایانی عمرشان نسبت به انقلاب و کشور اظهار کرد: امام درباره جریال لیبرال‌ها هشدار دادند و گفتند تا من هستم نخواهم گذاشت حکومت دست لیبرال‌ها بیفتد.

وی در ادامه سخنان خود با بیان اینکه خطر بازگشت لیبرال‌ها، بازگشت انجمن حجتیه ،خطر سکولارها را امام متذکر شدند و افزود: این خطرات زمانی کارساز است که ولایت فقیه تضعیف شده و از پشتوانه‌های مردمی برخوردار نباشد.

امام جمعه نکا با تاکید براینکه باید با قدرت پشتیبان ولایت فقیه بود،با اشاره به سالروز رهبری امام خامنه ای خاطرنشان کرد: رهبرمعظم انقلاب ذخیره الهی بوده که خدا معظم له را برای یک چنین مسئولیت و رسالت بزرگی حفظ کرده است.

حجت الاسلام لائینی باتصریح براینکه دست و عنایت خداوند را در جریان به رهبری رسیدن مقام معظم رهبری میتوان دید خاطرنشان کرد:وقتی امام قائم مقامی را کنار زد هیچکس فکرش را هم نمی‌کرد جایگزین رهبری چه کسی است اما دست عنایت خدا بر شانه رهبرمعظم انقلاب نشست.

 امام جمعه نکا در بخش دیگری از سخنان خود به زنده نگه داشتن راه و خط امام اشاره و اظهار کرد: با تشکیلات اشرافی که که در جریان فتنه  جز ساکتین بودند،نمی شود آثار امام را با آن سادگی که داشتند،حفظ کرد.

انتهای پیام/

ارسال نظرات
پر بیننده ها