حاج بابایی مبارزه با امپریالیست و استکبار جهانی را که ریشه دینی و قرآنی دارد، یکی از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: انقلاب در دنیا زیاد اتفاق افتاد اما انقلاب اسلامی بی سابقه بود؛ انقلابی که بتواند در دنیا مؤثر باشد، از مرزها عبور کند، تعیین کننده باشد و حداقل با ریشه و مبانی اعتقادی باشد در دنیا نداشتیم.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۷۷
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج ، حمیدرضا حاج بابایی، رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در مراسم سی امین سالروز رحلت حضرت‌ امام خمینی (ره) که با حضور مسؤولین استانی و مردم ولایتمدار استان البرز در مسجد امام جعفر صادق (ع) کرج برگزار شد، گفت: بنابر فرمایش مقام معظم رهبری، امروز جنگ، جنگ اقتصادی است و باید تمام توان خود را به کار بگیریم و ایستادگی کنیم.

مبارزه با امپریالیست و استکبار جهانی از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) بود

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: من از عملکرد مجلس بیشتر از دولت ناراضی ام؛ از عملکرد قوه قضاییه نیز راضی نیستم که امید است با ورود آیت الله رئیسی مشکلات موجود حل شود.

حاج بابایی بیان کرد: کمترین کاری که امروز می توانیم برای ۸۰ میلیون نفر جمعیت ایران که ۴۰ سال با گرسنگی، کمبود، مشکلات اقتصادی و بیکاری پای نظام ایستادند انجام دهیم تأمین امنیت آن ها است.

وی اظهار کرد: دست مسؤولینی که با هر سلیقه ای در این نظام به مردم خدمت می کنند را می بوسم؛ آمریکا برنامه ریزی های بسیاری برای فروپاشی جمهوری اسلامی ایران انجام داد اما موفق نشد.

حاج بابایی عنوان کرد: پس از گذشت ۴۰ سال از انقلاب اسلامی این شرایط در شأن مردم ایران نیست زیرا آن ها پای این انقلاب ایستادند تا آسیبی به آن نرسد و امروز تمام مسؤولین باید کمک کنند تا مردم به سختی دچار نشوند زیرا آمریکا تمام تلاش خود را برای عصبانیت ملت ایران به کار گرفته است.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی اذعان کرد: هر کس در هر پست و مقامی در جمهوری اسلامی مردم را ناراضی کند و موجب حاشیه سازی شود مستقیم در خط آمریکاست و هر کدام از مسؤولین که به مردم خدمت کنند و مشکل گشای آن ها باشند در خط نظام هستند.

وی نخستین ویژگی انسان های ولایی را اشرافی نبودن عنوان کرد و گفت: نظام آرامش مردم را می خواهد تا بتوانیم از این معبر عبور کنیم؛ آزمون امروز از هشت سال دفاع مقدس دشوار تر است.

حاج بابایی اظهار کرد: هر کس در جمهوری اسلامی مسؤولیتی را بر عهده بگیرد و در هر پستی به دنبال کارهای اقتصادی باشد ظلم بوده و این عمل رانت است؛ من با داشتن سرمایه مخالف نیستم و دست سرمایه داری که خدمتگزار این مردم باشد را می بوسم اما سرمایه دار نباید وزیر، استاندار و یا نماینده باشد بلکه باید کارخانه دار باشد تا خدمت کند.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی خاطرنشان کرد: اگر ملت ایران امروز در دشوارترین شرایط اقتصادی ایستاده اند، به خاطر مجلس، دولت و قوه قضاییه نیست بلکه به خاطر امامشان، رهبرشان، شهیدان، عاشورا، قرآن و اعتقاداتشان است که از انقلاب دفاع می کنند.

وی با بیان اینکه در جمهوری اسلامی هزاران مسؤول سالم داریم اما زمانی که یک نفر نیز ناسالم باشد به نام همه تمام می شود، تصریح کرد: ملت خواهان شفاف سازی هستند و باید کسی که به بیت المال دست درازی کرده است تا جایی که قانون اجازه می دهد در انظار عمومی با وی محکم برخورد شود.

وی اظهار کرد: امام راحل (ره) علاوه بر رهبر بودن، تجلی اعتقادات مردم نیز بودند؛ یک رهبر دینی بودند که مردم دین را از ایشان آموختند و وی را الگوی خویش قرار دادند به همین دلیل امام با رفتار و گفتار خویش راه را به مردم نشان دادند. امروز امام راحل (ره) و راه ایشان در جامعه ما چقدر در بین مردم و مسؤولین تجلی دارد؟

حاج بابایی مبارزه با امپریالیست و استکبار جهانی را که ریشه دینی و قرآنی دارد، یکی از ویژگی های بارز امام خمینی (ره) عنوان کرد و گفت: انقلاب در دنیا زیاد اتفاق افتاد اما انقلاب اسلامی بی سابقه بود؛ انقلابی که بتواند در دنیا مؤثر باشد، از مرزها عبور کند، تعیین کننده باشد و حداقل با ریشه و مبانی اعتقادی باشد در دنیا نداشتیم.

رئیس فراکسیون نمایندگان ولایی مجلس شورای اسلامی در پایان اظهار کرد: ما به انقلاب، اسلام، ارزش ها، امام راحل (ره)، مقام معظم رهبری و خون شهیدان وفادار خواهیم ماند و اطمینان داریم که این انقلاب پرصلابت به اهداف خود می رسد؛ روسیاهی به کسانی خواهد ماند که به این انقلاب ظلم کرده اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها