رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان گفت: محدودیت ترافیکی در دو محور قزوین به رشت و آستارا به اردبیل به صورت رفت و برگشت در روزهای ۱۴،‌ ۱۵ و ۱۷ خرداد اجرایی می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۶۶
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۳:۳۲
به گزارش خبرگزاری بسیج از رشت، سرهنگ حسین محمدپور در جمع خبرنگاران اظهار داشت: محدودیت ترافیکی در دو محور قزوین به رشت و آستارا به اردبیل به صورت رفت و برگشت در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد اجرایی و بر اساس آن از تردد هرگونه خودرو‌های سنگین و باری جلوگیری می‌شود.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان در تشریح بیشتر جزئیات محدودیت‌های ترافیکی یاد شده نیز عنوان کرد: طبق برنامه در روز‌های ۱۴، ۱۵ و ۱۷ خرداد تردد خودرو‌های سنگین به استثناء خودرو‌های حامل مواد سوختی و فاسد شدنی در دو محور مواصلاتی گیلان ممنوع است.

وی در مورد ساعت و زمان دقیق اعمال محدودیت‌های ترافیکی روز‌های آینده ابراز داشت: تردد خودرو‌های باربری و کامیونت‌ها در محور‌های رشت به قزوین و آستارا به اردبیل به صورت دو لاین رفت و برگشت در روز‌های ذکر شده از ساعت ۸ صبح تا ۲۴ ممنوع اعلام می‌شود.

محمدپور با بیان اینکه هم‌اکنون نیز محدودیت ترافیکی ممنوعیت تردد خودرو‌های باری در جاده‌های قزوین به رشت و آستارا به اردبیل به صورت رفت و برگشت در حال اعمال است تصریح کرد: این محدودیت ترافیکی از ساعت ۱۲ امروز آغاز شده است و تا ساعت ۲۴ نیز ادامه پیدا می‌کند.

وی وضعیت فعلی ترافیک جاده‌های ورودی و خروجی استان گیلان را برشمرد و بیان داشت: طبق اطلاعات و گزارشات مرکز کنترل ترافیک وضعیت تردد هم‌اینک در جاده منجیل و رودبار بسیار پرحجم بوده، اما با وجود استقرار چنین شرایطی گره ترافیکی خاصی در این محدوده ایجاد نشده است.

رئیس پلیس راه فرماندهی انتظامی گیلان از روان بودن ترافیک در کلیه محور‌های داخلی و خارجی استان سخن گفت و اظهار داشت: از رانندگان و کاربران جاده‌ها انتظار داریم نسبت به رعایت قوانین و مقررات اهتمام بیشتری داشته باشند تا در روز‌های آتی شاهد وقوع حادثه دلخراشی نباشیم.

انتهای پیام/ ت
ارسال نظرات