مراسم سالروز ارتحال امام (ره) و قیام ۱۵ خرداد در سقز برگزار شد

مراسم سالروز ارتحال حضرت امام خمینی(ره) و قیام الهی 15 خرداد 42 در مسجد جامع سقز و صاحب برگزار شد.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳۸
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۲
به گزا ش خبرگزاری بسیج از کردستان، در این مراسم، استاد حوزه و دانشگاه به عنوان سخنران پایانی برنامه گفت: امام راحل، دشمن شناس‌ترین عالم عصر خویش بود.

محمد فلسفی با اشاره به ویژگی‌های شخصیتی امام راحل عنوان کرد: وی همه وجودش را به قرآن سپرد و فردی بود که در علم خداشناسی سرآمد روزگار بود.

استاد حوزه عنوان کرد: حضرت امام خمینی (ره) حقیقتی است جاودانه که بر تارک دنیای معاصر می‌درخشد و مظهر ‏انسان کاملی است که در اسلام پرورش یافته است.


‌‏فلسفی افزود: امام عارف و متدینی بودند که نسبت به ظالمان بی تفاوت نبودند و در زمان تبعید هم تسلیم ظالمان نشدند که از جمله می‌توان به اقدامات جهانی وی، چون نامگذاری روز جهانی قدس اشاره کرد که صهیونست‌ها با شنیدن نام امام به لرزه می‌افتند.

وی در بخشی دیگر از سخنان خود با تسلیت قیام الهی ۱۵ خرداد ۴۲ عنوان کرد:این حرکت الهی سرمنشاء پیروزی انقلاب اسلامی در بهمن ماه ۵۷ بود و ملت ایران این واقعه عظیم را فراموش نخواهند کرد.

در ابتدای این برنامه محفل انسی با قرآن با حضور قاری سیروس مصطفی برگزار شد.

این برنامه با حضور نماینده مردم شهرستان‌های سقز وبانه در مجلس، فرماندار سقز، اعضای شورای تامین و اداری، کارکنان ادارات، نیرو‌های نظامی و انتظامی برگزارشد.

نظیر این برنامه در مسجد جامع شهر صاحب هم برگزار شد.
 
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات