مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان:
مسئول نمایندگی ولی‌فقیه در سپاه قدس گیلان ساده‌زیستی را از جمله شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی(ره) دانست و گفت: مسئولی که ماشین میلیاردی سوار می شود نمی تواند روحیه انقلابی‌گری داشته باشد و قطعا درد و رنج فقرا را درک نمی‌کند.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳۴
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۸
به گزارش خبرگزاری بسیج از صومعه‌سرا، غلامحسن تسخیری در مراسم گرامیداشت سالروز ارتحال امام خمینی (ره) در صومعه‌سرا اظهار داشت: پرهیزگاری و داشتن محبت اهل‌بیت سبب رستگاری انسان می‌شود.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان توسل به ائمه اطهار و تبعیت از فرامین الهی را عامل بخشیده شدن گناهان دانست و عنوان داشت: امام راحل این دو ویژگی مهم را داشتند و با ایمان به خدا و توسل به رسول‌الله (ص) و همچنین رعایت تقوا توانستند برای برپایی حکومت اسلامی قیام کنند.

تسخیری تقوا را یکی از اصلی‌ترین ویژگی‌های شخصیتی امام راحل دانست و خاطرنشان کرد: تقوا یعنی مسئولان نظام خود ران وکر مردم بدانند.

وی عدم خیانت در بیت‌المال را یکی دیگر از مصادیق رعایت تقوا دانست و ابراز داشت: امام خمینی (ره) با رعایت تقوا توانستند انقلابی را برپا کنند که سبب ایجاد تحول دنیا شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه بعد از رحلت امام خمینی (ره) برخی تحلیلگران غربی معتقد بودند که جمهوری اسلامی از بین می‌رود افزود: انتخاب آیت‌الله خامنه‌ای به عنوان رهبر جمهوری اسلامی بسیاری از نقشه‌ها و تحلیل‌های دشمنان را نقش بر آب کرد.

تسخیری وحدت کلمه را رمز پیروزی جمهوری اسلامی دانست و عنوان داشت: امروز عموم ملت ایران باید با یکدیگر متحد بوده و اهل تفرقه را سر جای خود بنشانند.

وی با تاکید بر اینکه اصلی‌ترین وظیفه اقشار مختلف مردم و مسئولان در جمهوری اسلامی، زمینه‌سازی ظهور امام زمان (عج) است گفت: بنا به فرمود: ه مقام معظم رهبری در بیانیه گام دوم انقلاب، باید برای تحقق تمدن نوین اسلامی تلاش کنیم.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان ساده‌زیستی را دیگر شاخصه‌های اخلاقی امام خمینی (ره) دانست و اظهار داشت: مسئولی که ماشین میلیاردی سوار می‌شود نمی‌تواند روحیه انقلابی‌گری داشته باشد و قطعا درد و رنج فقرا را درک نمی‌کند.

تسخیری خاطرنشان کرد: مقام معظم رهبری بار‌ها به مسئولان کشور تذکر داده‌اند که می‌بایست حداقل در زمان دوره مسئولیت ساده‌زیست باشند و از تجمل‌گرایی پرهیز کنند.

وی کسی استقلال سیاسی، فرهنگی و اقتصادی را از جمله دستاورد‌های انقلاب اسلامی دانست و ابراز داشت: در طی سال‌های اخیر اگر مسئولان نظام در مسیر تحقق اقتصاد مقاومتی گام برمی‌داشتند، امروز نظام با فشار اقتصادی مواجه نمی‌شد.

مسئول نمایندگی، ولی فقیه در سپاه قدس گیلان با بیان اینکه پیوند مستحکم میان امام و امت رمز پیروزی انقلاب اسلامی بود تصریح کرد: امام راحل با اتکا به قدرت الهی و حفظ انسجام میان ملت توانستند مستکبران عالم را سر جای خود بنشانند.

تسخیری خاطرنشان کرد: امروز زمان جنگ اراده‌ها است؛ اراده آهنین، ایستادگی ملت، اقتدار نظام و روحیه انقلابی‌گری، ولی امر مسلمین سبب شده است که آمریکا نتواند هیچ غلطی علیه ملت ایران انجام دهد.

انتهای پیام/
ارسال نظرات