مشاور فرمانده کل سپاه در امور نظامی گفت: دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر شهدا سبب پیروزی جمهوری اسلامی در نبرد با دشمنان می‌شود.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۳۲
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۲:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج از بندرانزلی، سردار خسرو عروج شب گذشته در مراسم سالگرد رحلت امام خمینی (ره) و سالگرد تدفین شهدای گمنام بندر انزلی اظهار داشت: امام خمینی (ره) هیچ‌گاه برای کسب منافع شخصی اقدامی نکردند.

مشاور فرمانده کل سپاه در امور نظامی با بیان اینکه امام راحل معتقد بودند که حتی اگر تنها هم باشند، موظف هستند برای دفاع از اعتقاداتشان قیام کنند گفت: سبک مبارزه امام بر اساس گزارشات ساواک این بود که معتقد بودند در مسیر مبارزه تعداد افراد مهم نیست بلکه کیفیت عمل اهمیت دارد.

وی با تاکید بر اینکه امام خمینی (ره) چگونگی ایستادگی در مقابل ظالمان را به جهانیان آموزش دادند خاطرنشان کرد: رزمندگان ما در دوران دفاع مقدس به تنها در مقابل استکبار جهانی ایستادگی کردند.

سردار عروج با اعلام اینکه امروز دشمن در تلاش است تا با استفاده از جنگ رسانه‌ای نقاط ضعفی را از زندگی امام خمینی (ره) به تصویر بکشد ابراز داشت: دشمنان انقلاب همواره در مسیر تخریب سبک زندگی امام خمینی (ره) ناموفق بودند.

مشاور فرمانده کل سپاه در امور نظامی با اعلام اینکه امام راحل قیام کربلا، شهدا و والدین آن‌ها را مولفه‌های قدرت جمهوری‌اسلامی می‌دانستد افزود: دفاع از آرمان‌های اصیل انقلاب اسلامی و حرکت در مسیر شهدا سبب پیروزی جمهوری اسلامی در نبرد با دشمنان می‌شود.

وی خاطرنشان کرد: امروز جهانیان می‌دانند که آخرت برای ملت ایران از دنیا ارزشمندتر است و اگر بخواهند جنگی را علیه ما به راه بیاندازند پایان آن جنگ با خودشان نخواهد بود.

انتهای پیام/
ارسال نظرات