جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان در مراسم معارفه جانشین سپاه دهگلان گفت: سپاه پاسداران مردمی بوده و باید همچنان مردمی بماند.
کد خبر: ۹۱۴۵۳۲۹
|
۱۴ خرداد ۱۳۹۸ - ۱۱:۵۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کردستان،  با حضور جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه دهگلان معرفی شد.

در این مراسم سردار حمزه فلاح با بیان اینکه سپاه پاسداران در اوایل انقلاب همچون نور می‌درخشید اظهار داشت: سپاه همواره باید بدرخشد، زیرا نور سپاه در رسالت محوری است نه در ماموریت محوری، زیرا اگرسپاه باید براساس ماموریت محوری عمل کند ناخواسته به سوی دولت محوری پیش می‌رود.

وی افزود: باید یادمان باشد که سپاه رسالت محور بوده و رسالت سپاه، پاسداری از انقلاب اسلامی و دستاورد‌های آن است، زیرا ماموریت محوری ما را از خدا محوری، مردمداری ومردم یاری دور می‌کند چیزی که امروز در دولت‌های ما وجود دارد و این روش اگر ادامه یابد دیگر سپاه پاسداران نیست بلکه می‌شود نیروی نظامی صرف.

جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس در ادامه با اشاره به ویژگی روحیه جهادی وجهادی عمل کردن گفت: در روحیه جهادی کار نشد ندارد، زیرا در جنگ تحمیلی روحیه جهادی ما بود که به پیروزی رسیدیم، زیرا روحیه جهادی بدون شک قدرت شکن است و کار نشدنی شدنی می‌شود که این روحیه باید در پاسدار‌های ما در هرلباس که باشند وجود داشته باشد و تقویت شود.

سردار فلاح دیگر ویژگی پاسداری را مردمداری عنوان کرد و بیان داشت: با توجه به اینکه سپاه از بطن مردم است باید برای همیشه با مردم بماند و در کنار مردم باشد، زیرا مردم در تمام مشکلات چشم انتطار حمایت سپاه هستند پس نیاز است سپاه در کنار مردم با مردم و حلال مشکلات مردم باشد.

وی اظهار داشت: در دوران دفاع مقدس همین مردم و پیشمرگان کرد مسلمان در کردستان در آن شرایط سخت که گرو‌های معاند به شدت مردم را اذیت می‌کردند در کنار سپاه ماندند امروز ما هم باید در کنار مردم بوده و بمانیم.



جانشین فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گذشت، ایثار، فدا کاری و خستگی ناپذیری را ویژگی دیگر پاسداران عنوان کرد و گفت: اوج ایثار در دوران دفاع مقدس بسیار پررنگ بود و امروز هم باید حفظ شود، زیرا پاسدار باید برای رضایت خداوند از خیلی چیز‌ها گذشت و ایثار داشته باشد.

در پایان مراسم سرهنگ دوم پاسدار صادق جمالی به عنوان جانشین فرمانده ناحیه مقاومت بسیج دهگلان دهگلان معرفی شد.
 
انتهای پیام/7727
ارسال نظرات